Take a fresh look at your lifestyle.

یارانه دی ۱۴۰۱ به چه صورت است؟ نقدی است یا کالا برگ؟

با نزدیک شدن به موعد پرداخت یارانه دی ماه 1401 ممکن است بخواهید بدانید یارانه دی نقدی است یا کالابرگ؟ با توجه به شنیده ها یارانه دی ماه در 4 شهر از استان هرمزگان به شکل متفاوتی پرداخت می شود، بنابراین در این نوشته قصد داریم بگوییم نحوه پرداخت یارانه دی به چه صورت است؟

پرداخت یارانه دی به چه صورت است؟

از ابتدای پرداخت یارانه ها قرار بود کالابرگ یا یارانه کالایی جایگزین یارانه نقدی شود اما با توجه به فراهم نبودن زیرساخت ها این امر محقق نشد. در تازه ترین خبرها در مورد یارانه،  وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت طرح آزمایشی پرداخت یارانه به شکل کالابرگ در 4 شهر اجرا می شود و در صورت موفقیت و رضایت مردم در دیگر شهرها نیز ادامه پیدا می کند.

مردم می توانند بین یارانه نقدی و کالابرگ انتخاب کنند

افرادی که بخواهند به جای یارانه نقدی کالابرگ بگیرند می توانند قبل از تاریخ پرداخت یارانه ها که بیستم هر ماه می باشد از کالابرگ خود استفاده کنند. کارت بانکی معرفی شده این افراد به اندازه مبلغ یارانه (300 و یا 400 هزار تومان) شارژ می شود و آن ها می توانند از بین 11 قلم تعریف شده خرید کنند.

بنابراین یارانه دی ماه 1401 مانند ماه های گذشته به صورت نقدی است و در تاریخ 20 دی ماه واریز می شود اما در 4 شهر به صورت آزمایشی مردم می توانند بین یارانه نقدی و یا کالابرگ انتخاب کنند.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.