Take a fresh look at your lifestyle.

روزی روزگاری مریخ را از کجا ببینیم و دانلود کنیم؟

سریال روزی روزگاری مریخ کاری از پیمان قاسم خانی و محسن چگینی است که از 21 تیر ماه پخش آن آغاز شده است، موضوع سریال، یک کمدی فانتزی است و همانطور که از اسمش مشخص است در فضایی خیالی و در فضا می گذرد و شخصیت اصلی داستان طی یک ماجرای پیچیده پایش به کره مریخ باز می شود، سریال روزی روزگاری مریخ را از کجا ببینیم و دانلود کنیم؟ در ادامه لینک خرید و دانلود قانونی سریال روزی روزگاری مریخ را با شما به اشتراک گذاشته ایم، با ما همراه باشید.

سریال روزی روزگاری از کجا پخش می شود + لینک خرید قانونی

سریال روزی روزگاری مریخ ساخته مشترک پیمان قاسمخانی و محسن چگینی است، که نقش اصلی را سام درخشانی و ویشکا آسایش ایفا کرده اند، این سریال تقریبا شبیه سریال مسافران به کارگردانی رامبد جوان است و فضایی طنز دارد. سریال روزی روزگاری مریخ را از کجا ببینیم و دانلود کنیم؟ این سریال سه شنبه ها 8 صبح از پلتفرم فیلیمو پخش می شود، اما اگر شما مایل به پرداخت اشتراک ماهانه برای پلتفرم فیلیمو و نماوا نیستید و برایتان مقرون به صرفه نیست می توانید خرید و دانلود قانونی تمام قسمت های سریال روزی روزگاری مریخ را از طریق لینک زیر انجام دهید:

تا کنون دو قسمت از این سریال منتشر شده و درباره ی اینکه سریال روزی روزگاری مریخ چند قسمت است تاکنون خبری منتشر نشده است.

داستان سریال روزی روزگاری مریخ

قصه سریال روزی روزگاری مریخ راجب خلافکار بدشانسی به نام ناصر است که همیشه بد شانسی می آورد، شغل او شرط بندی است و همیشه شکست می خورد، ناصر می خواهد دست به آخرین و بزرگترین قمار زندگی‌ اش بزند، اما قبل از آن باید خودش را از دست دشمنانی که به خونش تشنه اند نجات دهد، از سوی دیگر در مریخ، لونا، بانوی زمینی-مریخی و مشاور املاک و امور اقامت مریخ، درگیر و دار مشکلات کار و زندگی خانوادگی، در انتظار بسته مرموزی است که قرار است از زمین به دستش برسد…

در ادامه داستان سریال، ناصر راهی مریخ می‌ شود و داستان بدشانسی و شکست او این بار در سیاره ی دیگری اتفاق می افتد….

بیشتر بخوانید: سریال های درحال پخش شبکه خانگی تابستان ۱۴۰۱

بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ

سام درخشانی، ویشکا آسایش، امیر نوروزی، بهادر مالکی، امیر کاظمی، امیرمهدی ژوله، فلامک جنیدی، عبدالله روا، رامین ناصر نصیر، الناز حبیبی و… مهراب قاسمخانی و بهروز رهبری‌ فرد

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.