Take a fresh look at your lifestyle.

مرد غارنشین فومنی پس از ۶۰ سال زندگی در جنگل در سن ۸۰ سالگی درگذشت

عزیز؛ مرد غارتشین فومنی که 60 سال در جنگل های شمال تنها زندگی می کرد؛ در سن 80 سالگی دار فانی را وداع گفت. چندی پیش از سوی خبرگزاری صدا سیمای استان گیلان برای تهیه گزارشی از عزیز به جنگل های فومن رفتند و پس از طی 2 کیلومتر پیاده روی در جنگل موفق شدند با او صحبت کنند. افراد بومی آن منطقه که عزیز را می شناختند دلیل پناه بردن او به طبیعت را فقط تنهایی و نداشتن پشتوانه مالی عنوان کردند.

عزیز درباره زندگی کردن در غار گفت : زندگی در غار برایم راحت است و باد، باران و آفتاب کاری به من ندارند.

اهالی آن منطقه می گویند که عزیز در مدرسه سیاهورود درس خوانده و بر خلاف تصور ها او عاقل است و در کودکی بسیار آرام بوده. با اینکه کلبه ای در جنگل برایش ساختیم؛ زندگی در غار را ترجیح میدهد.

شهرستان فومن به تازگی برای عزیز شناسنامه و کارت ملی صادر کرد. عزیز 12 آذر ماه 1320 در شهرستان فومن متولد شده و نام پدرش نوروزعلی می باشد.

عزیز حافظه بسیار خوبی داشت و با دیدن تاریخ تولدش در شناسنامه اش گفت روز تولد من 16 آذر است! او حتی دست خط زیبایی داشت و شعر های کتاب های مدرسه اش را هنوز حفظ بود.

او از گیاهان و میوه های جنگلی تغذیه می کند و گاهی نیز به شهر می آمد و مواد غذایی تهیه می کرد. وقتی از آن پرسیدند که چه آرزویی داری؛ گفت: می خواهم نمیرم و صد سال عمر کنم! این مرد غارنشین دوست داشتنید در نهایت در سن 80 سالگی دار فانی را وداع گفت!

ویدیو مصحبه عزیز مرد غارنشین فومنی

گالری عکس های عزیز مرد غارنشین فومنی

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.