Take a fresh look at your lifestyle.

سقوط آزاد رمزارزها (بیت کوین ۲۷ هزار دلار شد)

در معاملات ارزهای دیجیتال طی 24 ساعت گذشته، بیش از 90 درصد ارزها روند نزولی داشته و سقوط 13 تا 97 درصدی را تجربه کرده اند. بیت کوین نیز با بیش از 13 درصد افت در حال حاضر در محدوده 27 هزار دلار در حال معامله است. اما پیش بینی کارشناسان و فعالان بازار ارزهای دیجیتال این است که بیت کوین بیش از این ریزش نخواهد داشت و از این محدوده با ساختن کفی جدید برمی گردد.

پیش بینی فعالان و سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتال چیست؟

در چند روز اخیر تنها شاهد افت قیمت ها در بازار رمز ارزها بوده اییم بطوری که بیت کوین از محدوده 42 هزار دلار سقوط کرد و به سطح 27 هزار دلار رسید که یکی از علل این افت قیمت اعلام افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو بوده است. اما این ریزش تا کجا ادامه دارد و پیش بینی فعالان و سرمایه گذار در این بازار چیست؟

مدیرعامل شرکت گلکسی دیجیتال و سرمایه‌گذار میلیاردر ضمن اعلام اینکه در هفته گذشته در پی ریزش زیاد ارزش ارزهای دیجیتال متحمل ضرر بیش از 111 میلیون دلاری شده است، از رشد تصاعدی این بازار در آینده ای نزدیک خبر داده و معتقد است تقاضا در کف قیمتی به شدت زیاد است و نهنگ‌ها و نهادهای مالی بزرگ سفارشات بزرگی در کف قیمتی بیت‌کوین دارند.

نیکلاس مرتن، تحلیلگر بازار رمزارزها نیز گفته:«بازار همچنان جذاب است و عقیده ام بر این است زمانی که دیگران می ترسند ما باید کمی حریص تر باشیم.»

با وجود این به توصیه کارشناسان، افرادی که قصد استفاده از تخفیفات بازار را دارند و بعد از این افت سنگین مایل به خرید بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال هستند، در حمایت های مهم آن هم به صورت پله ای وارد شوند.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.