Take a fresh look at your lifestyle.

ترسناک ترین کشورهای دنیا برای زندگی را بشناسید

معمولا از کشورهای پیشرفته و مناسب برای زندگی صحبت می شود که می توان بدون دغدغه و امنیت کامل در آنها زندگی کرد. اما در این مطلب می خواهیم به معرفی کشورهای ترسناک دنیا برای زندگی بپردازیم. کشورهایی که زندگی در آنها ترسناک است و به لحاظ اجتماعی و فرهنگی در سطح خیلی پایینی قرار دارند. همراه ما باشید تا 5 تا از ترسناک ترین کشورهای دنیا برای زندگی را بشناسید.

وحشتناک ترین کشورهای دنیا برای زندگی

در ادامه با 5 تا از وحشتناک ترین کشورهای جهان برای زندگی آشنا شوید:

ساحل عاج

یکی از ترسناک ترین کشورهای دنیا برای زندگی ساج عاج در غرب آفریقاست. حقوق شهروندی در این کشور از سطح پایینی برخوردار است و این کشور با پشت سر گذاشتن دو جنگ داخلی طی 14 سال، در حقوق شخصی رتبه 35.43 را کسب نموده است.

ترسناک ترین کشورهای جهان: ساحل عاج

موزامبیک

موزامبیک به عنوان دومین کشور ترسناک دنیا برای زندگی با مشکلات شدید آب و فاضلاب مواجه است. این کشور به مدت 15 سال با جنگ داخلی همراه بود و بعد مدتها توانسته پایداری نسبی را بدست آورد.

کامرون

یکی دیگر از وحشتناک ترین کشورهای دنیا برای زندگی، کامرون واقع در غرب آفریقا می باشد که آلودگی در این کشور وضعیت اسفناکی دارد. کامرون مستعمره سابق بریتانیا و فرانسه بوده و رئیس جمهور این کشور به عنوان یک مستبد شناخته می شود.

ترسناک ترین کشورهای جهان: کامرون

نیجریه

نیجریه با وجود منابع طبیعی که این کشور را تبدیل به بیستمین اقتصاد بزرگ جهان کرده است، پیشرفت اجتماعی کندی دارد و یکی از ترسناک ترین کشورهای دنیا برای زندگی شناخته می شود.

مالی

مالی یکی دیگر از کشورهای غرب آفریقا که به لطف شورشیان اسلام گرا و کودتاهای نظامی طوارگ دچار تحولات سیاسی شده، به عنوان یکی از کشورهای ترسناک دنیا برای زندگی، از «آزادی و انتخاب شخصی» پایین رنج می برد و در این شاخص تنها امتیاز 34.16 را کسب کرده است.

ترسناک ترین کشورها برای زندگی: مالی

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.