Take a fresh look at your lifestyle.

داستان فیلم گربه سیاه بهرام رادان

فیلم «گربه سیاه» به تهیه کنندگی بهرام رادان محصول سال 1398 است که 9 آذر 1400 اکران خصوصی داشت. در «گربه سیاه» شاهد حضور و هنرنمایی بازیگران معروف و سرشناسی چون خود بهرام رادان، ترلان پروانه، بهاره کیان افشار و … هستیم. «گربه سیاه» دارای مضمون اجتماعی است و عمده مخاطبین این فیلم را جوانان دهه هشتاد تشکیل می دهند. اما داستان فیلم گربه سیاه چیست؟

داستان فیلم گربه سیاه چیست؟

گربه سیاه به کارگردانی کریم امینی، نویسندگی علی اصغری و تهیه کنندگی بهرام رادان (اولین تجربه تهیه کنندگی) در سال 98 جلوی دوربین رفت و حالا در آستانه اکران در سینماهای سراسر کشور قرار دارد و در حال حاضر می توان در شبکه نمایش خانگی فیلیمو و نماوا به تماشای این فیلم نشست.

گربه سیاه زندگی جوانانی را حکایت می کند برای رسیدن به موقعیت اجتماعی بالاتری از نظر مالی و اقتصادی، شهرت در حال تلاش هستند و قدم در مسیری می گذارند که نمی دانند به چه ختم خواهد شد ضمن آنکه درگیر فضاهای مجازی شده و به سمت و سویی کشیده می شوند که عاقبت خوب و خوشی ندارد. کریم ‌محمدامینی درباره گربه سیاه گفته است:«موضوع این فیلم درباره معضلات جوانان و امید دادن به این نسل است.»

با وجود آنکه گربه سیاه بهرام رادان نگاهی آسیب شناسانه به فضای مجازی دارد اما گویا در جلب توجه و رضایت مخاطبان موفق نبوده است. با این حال افراد بسیاری هم هستند که از مضمون، محتوا، بازی و … فیلم راضی بوده اند.

خلاصه داستان فیلم گربه سیاه

در خلاصه داستان فیلم گربه سیاه آمده است:«همه چیز از غروبی شروع شد که دیگه دلگیر نبود.»

گربه سیاه داستان شاخ های مجازی است که بدون زحمت حتی از سلبریتی ها و افراد معروف نیز شناخته تر شده اند. در این فیلم میبینیم چند جوان دهه هشتادی که یکی از آن ها ترلان پروانه (رها) است می خواهند از طریق فضای مجازی رویاهای خود را محقق کنند. در این فیلم بهرام رادان در نقش مجری یک برنامه تلویزیونی بازی می کند و نماینده جامعه هنرمندان در مقابل شاخ های مجازی و اینفلوئنسرها است. یکی از نقدهایی که به فیلم گربه سیاه شده این است که جامعه شاخ های مجازی زندگی سیاه و پرحیله فریبی دارند در حالی که افرادی مثل بهرام رادان شخصیت هایی متواضع و بدون عیب هستند.

بازیگران فیلم گربه سیاه

اسامی بازیگران گربه سیاه به شرح ذیل است:

  • بهرام رادان
  • ترلان پروانه
  • بهاره کیان افشار
  • حسین پورکریمی
  • علیرضا استادی
  • پیام احمدی نیا
  • کیا رکنی
  • و احمد کاوری، ستایش رجایی نیا، احسان کرمی، علی اوجی، رضا یزدانی، بهروز قادری، عیسی حسینی، ستایش رجایی نیا، حسین ملکی و آزاده سدیری

همچنین بخوانید:

داستان فیلم شادروان چیست؟

داستان فیلم عنکبوت با بازی محسن تنابنده

موضوع فیلم هفته ای یک بار آدم باش

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.