Take a fresh look at your lifestyle.

تصمیم عجیب تیم هوادار برای بازی با پرسپولیس در انتخاب ورزشگاه

بر اساس خبرهایی که وجود دارد تیم هوادار تصمیم جالب و عجیبی برای انتخاب ورزشگاه برای بازی با پرسپولیس گرفته است و می خواهد این بازی بدون هیچ تماشاگری برگزار شود. گویا این تیم خواسته از حقوق میزبانی خود استفاده کند و بازی را بدون تماشگر برگزار کند. هوادار یکی از رقیبان سر سخت برای پرسپولیس می باشد زیرا هم بازیکنان سابق استقلال را در اختیار دارد و هم اینکه ساکت الهامی با تمام وجود یک مربی استقلالی می باشد. این بازی برای هواداران پرسپولیس و استقلال بازی مهم و حساس می باشد.

اما چرا هوادار این تصمیم عجیب را برای بازی با پرسپولیس گرفته است؟ در پشت این ماجرا چه اتفاقاتی و خبرهایی ممکن است باشد؟ شااید خواسته روحیه بازیکنان پرسپولیس را ضعیف کند و با سکوت ورزشگاه انگیزه پرسپولیسی ها از بین برود.

بازی پرسپولیس و هوادار در کدام ورزشگاه است؟

بنابر گزارشات حاکی از دیدار دو تیم پرسپولیس و هوادر در دیدار دوم مرحله نیمه نهایی جام حذفی فردا پنجشنبه 4 خرداد 1402 ساعت 18:30 در ورزشگاه شهید دستگردی (پاس) برگزار خواهد شد. این بازی سومین دیدار بین دو تیم پرسپولیس و هوادار می باشد که یکبار پرسپولیس 3 بر 1 تیم هوادار را شکست داد و در بازی دیگر هوادار یک بر صفر پرسپولیس را شکست داد. همان سبب فشار روحی و روانی زیادی روی بازیکنان پرسپولیس مخصوصا گل محمدی شد.

به دلیل گلایه مدیران باشگاه در جشن قهرمانی پرسپولیس که در قائمشهر برگزار شده است گفته شده است که هیچ یک از مدیران باشگاه در این جشن حضور نداشته اند به همین دلیل قرار شده است که مهدی تاج به عنوان تماشگر در دیدار هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه حضور پیدا کند.

بازی پرسپولیس و هوادار در ورزشگاه خالی

طبق تصمیمات عجیب بازیکنان و سر مربی تیم هوادار که بازی با پرسپولیس باید در ورزشگاه خالی برگزار شود سوالات و شایعات زیادی به وجود آمده است که چرا باید تیم هوادار این تصمیم عجیب را بگیرد. شاید فردا پنجشنبه که این بازی شروع شود و پخش شود پاسخ این سوالات نیز روشن شود. در واقع تیم هوادار در این تصمیم سرسختی خود را در مقابل پرسپولیس نشان داده است و شاید میخواهد با تمرکز کامل در مقابل این تیم در ورزشگاه پاس تهران حضور پیدا کند. باید دید واکنش تیم پرسپولیس به این تصمیم چه خواهد بود.

البته سازمان لیگ، نامناسب بودن زیرساخت‌ های ورزشگاه دستگردی مانند پارکینگ و گیت های فروش بلیط را علت اصلی برگزاری فوتبال بین هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر اعلام کرده است.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.