Take a fresh look at your lifestyle.

زمان و مکان کنسرت رایگان همایون شجریان

همایون شجریان سال های پیش وعده برگزاری کنسرت رایگان برای مردم داده بود که بار دیگر خواسته‌اش را در نشست خبری رونمایی از آلبو «گاه فراموشی» تکرار کرد و گفت است آماده برگزاری کنسرت رایگان برای مردم و البته بدون هیچ محدودیتی است منتها تا کنون صحبتی در خصوص زمان و مکان برگزاری کنسرت نشده است.

تلاش همایون شجریان برای قیمت متعادل بلیت و برگزاری کنسرت رایگان

همایون شجریان درخصوص تلاش ها برای متعادل بودن قیمت بلیت کنسرت هایش گفته است: تلاش می‌کنم تا کنسرت‌هایم را با متعادل‌ترین قیمت بلیت برگزار کنم. تلاش می‌کنیم مشکلی به مشکلات مردم اضافه نکنیم. همیشه سعی کردم قیمت بلیت‌های کنسرتم متعادل باشد.

همایون شجریان با اشاره به وعده چند سال پیشش درباره برگزاری کنسرت رایگان، توضیح داد: چند سال پیش حرفی زدم و همچنان بر سر آن حرف هستم. گفتم که می‌خواهم کنسرتی رایگان برای مردم برگزار کنم؛ کنسرتی بدون محدودیت یعنی مکانی که هزاران نفر بتوانند بیایند و کنسرت را ببینند. کسانی که توان مالی کافی ندارند بیایند و کنسرت را ببینند؛ تنها کاری که از من برای مردم برمی‌آید همین است

آلبوم «گاه فراموشی» همایون شجریان

مراسم رونمایی آلبوم موسیقی «گاه فراموشی» با صدای همایون شجریان و آهنگسازی فردین خلعتبری روز گذشته برگزار شد. همایون شجریان طی اظهار نظری درباره آلبوم «گاه فراموشی» گفته است: سلیقه شنوندگان متفاوت است؛ معتقدم که این آلبوم با برخوردهای متفاوتی همراه خواهد شد؛ برخی آلبوم را می‌پسندند، برخی شاید خیلی با آن ارتباط نگیرند و برخی هم نگاه میانه‌ای به آن دارند. پیشنهادم این است که موسیقی این آلبوم را بدون ذهنیت و قضاوت دنبال کنید.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.