Take a fresh look at your lifestyle.

برنامه شب آهنگی چند قسمت است؟

برنامه شب آهنگی، تاک شو حامد آهنگی به تهیه کنندگی محمدرضا صابری از 11 فروردین 1400 به صورت اختصاصی در پلتفرم فیلم نت منتشر شد. شب آهنگی برنامه ای با فضایی شاد و سرگرم کننده است که در هر قسمت از آن حامد آهنگی میزبان مهمان و چهره ای شناخته شده در عرصه سینما، تلویزیون و ورزش می باشد که چالش های مهیجی را برای او در نظر دارد. در اولین قسمت از برنامه شب آهنگی، حمید گودرزی مهمان برنامه بود که با اجرایی بی نظیر مخاطبان زیادی جذب برنامه شد. هر چند که حامد آهنگی از استنداپ کمدین ها و چهره های محبوب و شناخته شده ای است که فوق العاده در کارش حرفه ای بوده و طی ماه های گذشته نیز با شرکت در برنامه جوکر حسابی در دل مردم جا باز کرده است. اما سوالی مبنی بر برنامه شب آهنگی چند قسمت است؟ برای مخاطبان و دنبال کنندگان این برنامه جذاب مطرح است. در ادامه با پاسخ به سوال مطروحه همراه ما باشید.

مطالب پیشنهادی: دانلود آهنگ هندی حامد آهنگی

برنامه شب آهنگی چند قسمت دارد؟

علاقه مندان می توانند برنامه شب آهنگی را هر سه شنبه ساعت 8 شب در فیلم نت تماشا نمایند. اما شب آهنگی چند قسمت دارد؟ برنامه شب آهنگی مجموعا در دو فصل ساخته شده است. فصل اول شامل 30 قسمت بود که به اتمام رسید و 14 قسمت از فصل دوم نیز منتشر شده است.

براساس این گزارش، تعداد قسمت های فصل دوم برنامه شب آهنگی به طور رسمی مشخص و اعلام نشده که در صورت اعلام، این خبر در سایت مینویسم بروزرسانی خواهد شد.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.