Take a fresh look at your lifestyle.

افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان ۱۴۰۱ از چه زمانی اعمال میشود؟

چندی است که خبر افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال جدید به گوش می رسد. این طرح که ابتدا با هدف جبران هزینه های تحمیلی به کارمندان و بازنشستگان پیشنهاد شده بود، پس از پیگیری های انجام شده به مرحله تصویب و اجرا رسید و حالا برای بسیاری از کارمندان و بازنشستگان این سوال مطرح شده که افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان 1401 از چه زمانی اعمال میشود؟

زمان افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان 1401

به گفته نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی؛ با تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان، حقوق کارمندان و بازنشستگان از آذر ماه 1401 افزایش پیدا می کند و معوقات مهر و آبان نیز پرداخت می شود.

اسماعیلی، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در مورد افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1401 گفت: مبلغی که به عنوان منبع افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان در نظر گرفته شده، 60 هزار میلیارد تومان است و علاوه بر کارمندان و بازنشستگان، حقوق و مزایا جانبازان و ایثارگرانِ زیر 25 درصد نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

ضمن اینکه در تلاش هستیم مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی را نیز تا 30 درصد افزایش دهیم.

اسماعیلی در ادامه گفت: وزیر آموزش پرورش از فراهم کردن شرایط برای اجرای لایحه رتبه بندی معلمان از آبان ماه خبر داده و بزودی شاهد افزایش حقوق معلمان خواهیم بود. دولت در نظر دارد در کنار افزایش حق عائله مندی و حق اولاد، مبلغ 1 میلیون تومان را به عنوان مبلغ افزایش حقوق معلمان اعمال کند.

مدارک مورد نیاز برای تعویض شناسنامه قدیم به جدید

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.