Take a fresh look at your lifestyle.

آدرس اینستاگرام اعضای گروه بی تی اس (BTS)

گروه موسیقی بی تی اس (BTS) که با نام بَنگتَن بویز (Bangtan Boys) به معنی پسران پیشاهنگ ضدگلوله نیز شناخته می شوند، یک گروه موسیقی متشکل از 7 پسر کره ای می باشد که طرفداران بی شماری دارند. پیش از این، گروه موسیقی BTS تنها با یک اکانت رسمی در اینستاگرام به آدرس bts.bighitofficial فعالیت داشتند، اما به تازگی هرکدام از اعضای گروه بی تی اس پیج شخصی خود را در اینستاگرام راه اندازی کرده اند که در زمان کوتاهی رکورد دنبال کننده های افراد مشهور در اینستاگرام را شکست.

آیدی اعضای گروه BTS در اینستا

7 عضو گروه موسیقی BTS بتازگی پیج شخصی خود را در اینستاگرام راه اندازی نموده اند که هرلحظه به تعداد دنبال کننده انها افزوده می شود. پیش از این تنها یک اکانت رسمی برای این گروه وجود داشت که با نام گروهشان یعنی بی تی اس فعالیت میکرد. متن ترانه ‌های گروه موسیقی BTS اغلب شامل دغدغه‌ های شخصی و اجتماعی، سلامت روان، مشکلات دوران مدرسه، فقدان، عشق به خود و فردگرایی می باشد.

آیدی اعضای گروه بی تی اس در اینستاگرام عبارت است از:

آدرس پیج اینستاگرام کیم نام جون رهبر گروه بی تی اس:

آدرس پیج اینستاگرام کیم سوک جین:

  • Jin: jin

آدرس پیج اینستاگرام مین یون گی ( SUGA) رهبر رپ گروه BTS:

آدرس پیج اینستاگرام یونگ هو سوک ( J-Hope ) رقصنده BTS

آدرس پیج اینستاگرام پارک جی مین ( Jimin ) رقصنده BTS گروپ

بیوگرافی کیم ته هیونگ (V) رقصنده گروه بی تی اس کره ای

آدرس پیج اینستاگرام جئون جونگ کوک (Jung Kook) خواننده گروه BTS

کیم ته هیونگ خواننده ۲۵ ساله و عضو گروه بی‌ تی‌ اس با پیوستن به اینستاگرام اکثر رکورد های این شبکه اجتماعی را شکست! صفحه کیم ته هیونگ در کمتر از ۴۰ دقیقه به یک میلیون فالور رسید و رکورد آنجلینا جولی که در یک ساعت به این میزان فالور رسیده بود را شکست! دومین پست کیم ته هیونگ نیز با دریافت ۱ میلیون لایک در ۴ دقیقه، رکورد بیلی آیلیش که دریافت یک میلیون لایک در ۶ دقیقه بود را شکست! او همچنین در کمتر از ۱۲ ساعت به ۱۰ میلیون فالور رسید و رکورد جنیفر آنیستون را که در ۲۴ ساعت به ۱۰ میلیون فالور رسیده بود، شکست!

جالب است بدانید، کامنت کیم ته هیونگ عضو گروه بی‌ تی‌ اس برای همگروهی‌ اش جیمین، تبدیل به پرلایک ترین کامنت در اینستاگرام شد! اعضای گروه بی‌ تی‌ اس به تازگی اینستاگرام پیوسته اند.

برای خواندن بیوگرافی اعضای گروه بی تی اس کلیک کنید

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.