Take a fresh look at your lifestyle.

خبر جدایی رونالدو از جورجینا دروغ است یا واقعیت؟

این روزها خبر جدایی کریستیانو رونالدو و دوست دخترش جورجینا رودریگز تیتر خبرها شده است و این زوج درگیر شایعاتی در خصوص رابطه خود شده اند. اما آیا این شایعات درست است یا خیر؟

در ادامه مطلب جزئیات مربوط به دروغ یا واقعیت بودن خبر جدایی رونالدو و جورجینا را میتوانید بخوانید.

شایعه شوکه کننده جدایی رونالدو از جورجینا!

جورجینا و رونالدو زندگی پر زرق و برقی دارند. این زوج از سال 2016 باهم هستند. این درحالی است که اخیرا شایعات جدایی این زوج جذاب را احاطه کرده است و به نظر میرسد این زوج دوران سختی را در رابطه خود سپری میکنند. فقط زمان مشخص خواهد کرد که آیا شایعه جدایی رونالدو از جورجینا صحت دارد یا خیر؟

در روزهای گذشته کریستیانو رونالدو تصمیم گرفت سکوت خود را بشکند و در صفحه اینستاگرامش به شایعاتی که در خصوص رابطه اش با جورجینا ایجاد شده است پایان دهد. رونالدو بی شک یکی از مشهورترین فوتبالیست های جهان است به همین دلیل تمام حقایق زندگی او مورد تجزیه و تحلیل قرار میگیرد. شایعات حاکی از آن است که ممکن است مشکلاتی در روابط کاپیتان النصر و دوست دخترش وجود داشته باشد. این زوج دارای پنج فرزند هستند که جورجینا مادر بیولوژیکی دو فرزند است.

واکنش رونالدو به خبر جداییش از جورجینا

چند روز پیش شایعه جدایی رونالدو و مدل اسپانیایی جورجینا در شبکه های اجتماعی منتشر شد اما عکسی که خود کریستیانو رونالدو در اینستاگرامش منتشر کرده است شاید تا حدودی به این شایعات پایان داده است. این عکس گویای خیلی چیزها میتواند باشد شاید این عکس پیام روشنی باشد برای کسانی که به عشق رونالدو و جورجینا شک داشته اند. اما همانطور که در روزهای اخیر مشاهده شده است زندگی عاشقانه رونالدو و جورجینا در بحران است و گمان میشود مشکلاتی در روابط آنها وجود داشته باشد. این شایعات از اوایل سال جاری آغاز شده است و با وجود اینکه این زوج عکس های زیادی از دو نفره هایشان به اشتراک گذاشته اند این شایعات دوباره مطرح شده است.

در این میان مادر رونالدو از همان ابتدا با رابطه ی جورجینا و رونالدو مخالفت کرده بود همچنین او معتقد بود که جورجینا چشم به ثروت پسرش دارد و میخواهد در کنار رونالدو به شهرت برسد.

واکنش جورجینا به خبر جداییش از رونالدو

جورجینا رودریگز دوست دختر کریستیانو رونالدو شایعات مبنی بر جداییشان را پایان داد و تمام این اخبار را با استوری که در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت تکذیب کرد و گفت حسود ها شایعه را اختراع می کنند و آن شایعات را پخش میکنند و احمق ها آن را باور میکنند.

در یک برنامه تلویزیونی پرتغالی که در آن از یک روانشناس، یک روزنامه نگار و یکی از دوستان نزدیک خانواده دعوت شد تا نظرات خود را در رابطه با رابطه این زوج بیان کنند. نظر روانشناس آیرس بر این عقیده بود که رونالدو از رابطه خود راضی نیست. آیرس فرضیات خود را بر اساس نگرش این زوج در رویدادهای عمومی که امسال بوده است ابراز کرد.

پیش از این Sports Brief گزارش کرده بود که جورجینا می تواند 35 درصد از ثروت ستاره پرتغالی را به دست آورد. لازم به ذکر است که این زوج هرگز به طور رسمی ازدواج نکرده اند و در حال حاضر باشگاه النصر کریستیانو رونالدو را به پر در آمدترین ورزشکار جهان تبدیل کرده است. رونالدو چند وقتی است که زندگی جدید خود را در باشگاه عربستان سعودی آغاز کرده کرده است.

با توجه به واکنش جورجینا و رونالدو به این خبرها و شایعات که مربوط به جدایی آنها میشود و تکذیب کردن این اخبار توسط هر دوی آنها باید زمان بگذرد تا دید این زوج مشهور قرار است چه تصمیمی برای زندگی مشترکشان بگیرند.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. مریضه می گوید

    آخرش جدا میشن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.