Take a fresh look at your lifestyle.

لوکیشن سریال جیران کجاست؟

سریال جیران که این روزها بسیار پرطرفدار است، یک سریال تاریخی و عاشقانه جذاب میباشد که در بناهای تاریخی متعددی فیلمبرداری شده است برای اطلاع از لوکیشن سریال جیران و جزئیات بیشتر از اینکه کاخ سریال جیران کجاست با ما همراه باشید.

سریال جیران در کجا ساخته و فیلمبرداری شده است؟

پروژه سریال ایرانی جیران بعد از یک پیش تولید طولانی کلید خورد. همان طور که سریال شهرزاد که یک اثر تاریخی بود و در شهرک غزالی فیلمبرداری شده بود سریال جیران نیز در همین محل فیلمبرداری شده است،

علت مرگ جیران همسر ناصرالدین شاه در واقعیت

در سریال جیران کی میمیره

لوکیشن های سریال جیران:

  • کاخ گلستان: کاخ گلستان تهران لوکیشن کاخ ناصر الدین شاه و محل زندگی جیران و سایر زنان حرمسرای وی بوده است.
  • عمارت مسعودیه: این عمارت در دوره قاجار به دستور مسعود میرزا، حاکم وقت اصفهان، ملقب به ظل‌ السلطان از فرزندان ناصرالدین شاه ساخته شد و به همین علت، مسعودیه نام دارد و از لوکیشن های سریال جیران بوده است.
  • خانه طباطبایی ها: یکی دیگر از لوکیشن‌های سریال جیران خانه طباطبایی ها میباشد. این خانه تاریخی که در این سریال محل زندگی «کفایت خاتون» است، در کاشان و در محله سلطان میر احمد قرار دارد.
  • شهرک غزالی: این شهرک یکی از مهم ترین شهرک های سینمایی کشور محسوب می شود و از لوکیشن های سریال جیران است.
  • باغ گیاه شناسی ملی: این باغ نیز از مکان های فیلمبرداری سریال جیران در تهران محسوب می شود.
  • شهرک دفاع مقدس، روستای آشنستان قزوین، کاروانسرای سعدالسلطنه قزوین، روستای وانشان، سد گلپایگان، سد کوچری هم از جمله لوکیشن های سریال جیران به شمار می روند که صحنه های سریال در این محل ها فیلمبرداری شده است.

همچنین بخوانید: لوکیشن سریال یاغی

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.