Take a fresh look at your lifestyle.

بزودی کاکا و کاسیاس به ایران (کیش) می آیند + تاریخ دقیق

به گزارش مینویسم تور جام جهانی فوتبال که از روز پنجشنبه با برگزاری اولین رویداد در دبی آغاز شده است، به ایران می آید.

قرار است «کاپ جام جهانی» در کشورهایی که در این تورنمنت حضور دارند برود. ایران نیز نیز از جمله این کشورها خواهد بود. به همین منظور «ایکر کاسیاس» و «کاکا»، دو ستاره نامدار رئال مادرید، به عنوان نماینده‌های جام جهانی با کاپ این بازی ها به جزیره کیش سفر خواهند کرد.

برندگان سابق جام جهانی فوتبال، ایکر کاسیاس و کاکا گرد هم آمدند تا جایزه اصلی جام جهانی فیفا را در سفر خود به سراسر جهان قبل از مسابقات اواخر امسال بفرستند.
تور جام جهانی فیفا در 51 کشور و منطقه متوقف خواهد شد و فیفا را یک قدم به هدف بازدید از هر یک از 211 انجمن عضو فیفا تا سال 2030 نزدیکتر می کند. جام جهانی فیفا، الهام بخشیدن به طرفداران در سراسر جهان از طریق تجربیات منحصر به فرد مصرف کننده.

کاکا و کاسیلاس به ایران می آیند
کاکا و کاسیلاس

رومی گای، مدیر ارشد بازرگانی فیفا گفت: جام جهانی فوتبال یکی از بزرگترین نمادها در ورزش است. آوردن آن به تور به ما فرصتی منحصربه‌فرد می‌دهد تا به جوامع فوق‌العاده در سراسر جهان که عاشق این بازی زیبا هستند، توجه داشته باشیم. تور جام – که به قطر، میزبانان شگفت‌انگیز ما خاتمه می‌یابد – تعهد ما را برای جهانی کردن فوتبال واقعاً نشان می‌دهد، زیرا رویاهای طرفداران خود را محقق می‌کنیم و شادی و هیجان جام جهانی را به همراه طولانی‌مدت خود به آستان‌های آنها می‌آوریم. شریک دائمی کوکاکولا.»

تاریخ سفر کاکا و کاسیلاس

بزودی تاریخ سفر کاکا و کاسیلاس به جزیره کیش در همین سایت منتشر می گردد. آدرس سایت را بخاطر بسپارید و در روز های آینده به این صورت سرچ کنید. کاکا و کاسیلاس مینویسم تا از طریق گوگل به اسن صفحه منتقل شوید.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.