Take a fresh look at your lifestyle.

کیم کارداشیان با لباس ۲۰۰ میلیارد تومانی مرلین مونرو در مت گالا ۲۰۲۲!

کیم کارداشیان در فرش قرمز مت گالا 2022 با لباسی با تزئینات کریستالی ظاهر شد که آخرین بار توسط مرلین مونرو شش دهه پیش، هنگامی که او برای تولد جان اف کندی، رئیس جمهور ایالات متحده، جان اف کندی خواند، پوشیده بود.

کیم کارداشیان و دوست پسر جدیدش، دیویدسون که یک کمدین 28 ساله است در مراسم مت گالا 2022 شرکت کرد. استایل کیم کارداشیان در مت گالا 2021 رو حتما یادتونه، این سلبریتی امسال با لباس 4.8 میلیون دلاری مرلین مونرو معادل 200 میلیاردن تومان، در این مراسم ظاهر شد. در ادامه عکس های کیم کارداشیان با لباس کریستال مرلین مونرو در مت گالا 2022 رو مشاهده می کنید.

کیم کارداشیان با مرلین مونرو در مت گالا 2022!

کیم کارداشیان با مرلین مونرو در مت گالا 2022!

کیم کارداشیان لباس مرلین مونرو، بازیگر و مدل آمریکای رو از موزه ای که آن را در یک مزایده به قیمت 4.8 میلیون دلار خریداری کرده بود را برای مراسم مت گالا 2022 قرض گرفت.

این لباس درخشان که 60 سال پیش توسط طراح هالیوود ژان لوئیس و با کمک باب مکی خلق شد، یکی از معروف ترین لباس های مرلین مونرو است. این لباس توسط Ripley’s Believe it or Not به کارداشیان قرض داده شد.

جالبه که بدونید این لباس برای اندام کیم کارداشیان زیادی تنگ و کوچک بوده و کیم بخاطر پوشیدن این لباس طی یک ماه اخیر 8 کیلو وزن کم کرده!

این لباس در دمای خاصی در موزه نگهداری میشه و با جت شخصی و نگهبان به منزل کیم در کالیفورنیا منتقل شده.

مرلین مونرو در 1 ژوئن 1926 در نورما جین مورتنسون متولد شد. این بازیگر و مدل آمریکایی بیشتر به خاطر بازی در شخصیت‌های کمدی «بمب‌شل بلوند» شهرت داشت.

لباس الماس مرلین مونرو
لباس الماس مرلین مونرو

این لباس در حراجی در سال 2016 توسط میلیاردر کانادایی و مالک Save-On، جیم پتیسون، که همچنین مالک Ripley’s Entertainment Inc. است، خریداری شد.

لباس مونرو توسط طراح لباس برنده جایزه اسکار ژان لوئیس طراحی شده است و هزینه تولید آن 12000 دلار بوده است – تقریباً 100000 دلار با توجه به تورم.

جالب است که بدانید مرلین مونرو این لباس زیبا را در آخرین اجرایش بر تن داشت! همانطور که او به سمت میکروفون بالا رفت، کت را از روی شانه‌هایش تکان داد و لباسی شفاف که با بیش از 2500 کریستال دوخته شده با دست می‌درخشید، نمایان شد.

سه ماه پس از اینکه مونرو آهنگ «تولدت مبارک، آقای رئیس» را خواند، 4 اوت 1962 در سن 36 سالگی بر اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر در خانه اش در برنت وود، کالیفرنیا درگذشت. مرلین مونرو این لباس را در در آخرین و ماندگارترین اجرایش بر تن داشت.

استایل کیم کارداشیان در مت گالا 2021

لباس مشکی کارداشیان با ماسک و دنباله ای بلند مشابه با هر چیزی که کارداشیان،یا هر کس دیگری، قبلاً در مت گالا پوشیده بود، متفاوت بود. ظاهری که به طور کامل ویژگی های ظاهری او را پوشانده بود.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.