Take a fresh look at your lifestyle.

جدیدترین آمار قربانیان ویروس کرونا در جهان تا امروز+اینفوگرافیک

با توجه به تمام تمهیدات و مقررات و محدودیت هایی که در تمام کشورهای جهان وضع شده اما همچنان کرونا درحال زیاد شدن و گرفتن جان انسان ها می باشد. در این مطلب ما آخرین آمار قربانیان ویروس کرونا در دنیا را تا امروز و بر اساس آمارهای رسمی سایت های معتبر جهانی انتشار خواهیم داد.

به گزارش به گزارش ایسنا منبع خبر

آمار جدید قربایان کرونا در جهان تا 12 فروردین

تاکنون ۲۰۲ کشور جهان درگیر شیوع ویروس کرونا شده‌اند و تعداد مبتلایان به این ویروس در جهان، تا صبح دوازدهم فروردین به مرز ۸۰۰ هزار نفر نزدیک شده و تعداد قربانیان این ویروس نیز به حدود ۳۸ هزار نفر رسیده است. در این بین، از نظر تعداد مبتلایان، آمریکا در رده اول و ایتالیا و اسپانیا در رده‌های دوم و سوم جهان هستند. ایران نیز در در رده هفتم قرار دارد. در این اینفوگرافیک، ۱۵ کشور اول جهان و تازه‌ترین آمار کلی جهان درمورد کووید-۱۹ را مشاهده می‌کنید.

آمار جدید قربایان کرونا در جهان تا 12 فروردینمنبع داده ها: worldometers

به گزارش ایسنا منبع خبر

آمار جدید قربایان کرونا در جهان تا ۹ فروردین

تاکنون ۲۰۱ کشور جهان درگیر شیوع ویروس کرونا شده‌اند که در این بین، از نظر تعداد مبتلایان، آمریکا در رده اول و ایتالیا و چین در رده‌های دوم و سوم جهان هستند. ایران نیز در در رده هفتم قرار دارد. در این اینفوگرافیک، ۱۵ کشور اول جهان و تازه‌ترین آمار کلی جهان درمورد کووید-۱۹ را مشاهده می‌کنید.

گرافیک: پدرام آقایی

منبع اطلاعات: worldometers

آمار قربانیان ویروس کرونا در جهان تا امروز 9 فروردین

به گزارش به گزارش ایسنا منبع خبر

آخرین آمار کرونا در جهان، تا ۶ فروردین

تاکنون ۱۸۶ کشور جهان درگیر شیوع ویروس کرونا شده‌اند. در این اینفوگرافیک، ۱۵ کشور اول جهان از نظر میزان شیوع کووید-۱۹ مشخص شده است.

گرافیک: پدرام آقایی

منبع داده ها: worldometer

آخرین آمار کرونا در جهان، تا ۶ فروردین

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.