Take a fresh look at your lifestyle.

مازیار فلاحی به دلیل جنگ در اوکراین سرگردان شد!

مازیار فلاحی، ستاره پاپ پرطرفدار و خواننده تیتراژهای سریال های ایرانی که چند سالی است به همراه برادر، همسر و دخترش به اوکراین مهاجرت کرده، در کنار دیگران مهاجران ایرانی در گیرودار جنگ اوکراین و روسیه مجبور به ترک این کشور شد.

مازیار فلاحی اوکراین

مازیار فلاحی خواننده معروف و سرشناس کشورمان چند سالی است به همراه خانواده به اوکراین سفر کرده و در آنجا کمپانی موسیقی تاسیس کرد و به فعالیت های هنری اش ادامه داد. اوضاع مازیار فلاحی در کنار خانواده خوب بود که جنگ شروع شد و آنها مجبور به ترک کی یف و راهی لهستان شدند. بعد از چند روز اقامت در لهستان با دوست قدیمی و میکاپ آرتیست خود که سال ها پیش به آلمان آمده بود تماس گرفت و به ملاقاتشان رفت.

به این ترتیب مازیار فلاحی در حال حاضر به همراه خانواده اش در آلمان به سر می برد. او اقامت اوکراین را دارد و می تواند حداقل 3 ماه در آلمان بماند. اما نمی داند می تواند اقامت یکساله اتحادیه اروپا را دریافت کند یا خیر.

بیوگرافی مازیار فلاحی

مازیار فلاحی متولد 26 مهر ماه سال 1353 (47 سال) در استان تهران می باشد. او خواننده، آهنگساز و ترانه سرا موسیقی پاپ بوده و نوازندگی حرفه ای گیتار را در سال 1368 شروع کرد. او فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع می باشد که در کنار دانشگاه و تحصیل دوره های کارگردانی گذراند و فیلم کوتاه “مطرود” را ساخت.

ازدواج

همسر مازیار فلاحی عسل قربانی نام دارد که دارای یک فرزند دختر به نام باران می باشند. آنها در سال 93 سرپرستی پسری به نام محمدحسام را قبول کردند.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.