Take a fresh look at your lifestyle.

محمد شعبان پور صدا پیشه کلاغ در مهمونی کیست؟

در قسمت جدید برنامه مهمونی شاهد آمدن یک شخصیت جدید به نام نوک خراب یا همان کلاغ بودیم. ایرج طهماسب یک عروسک و شخصیت تازه به بازیگران این برنامه اضافه کرده است ویژگی ها و حرکات جالب کلاغ در این برنامه به محبوبیت و جذابیت بیشتر برنامه مهمونی اضافه کرده است. برنامه مهمونی تا به امروز شخصیت ها و داستان های جذاب و خاصی را برای مخاطب آماده و ارائه کرده است و در این مسیر توانسته موفق پیش برود.

بیوگرافی محمد شعبان پور صدا پیشه کلاغ در مهمونی

محمد شعبان پور یکی از بازیگران کمدی است که در سال 1360 در شهر رودبار متولد شده است. این بازیگر فعالیت بازیگری خود را از سال 1380 شروع کرده است همچنین این بازیگر که پیشتر در سریال روزی روزگاری مریخ با شخصیتی به نام (سروان دموچی) ایفای نقش کرده بود و مدتی نیز در نمایشی به نام (معرکه) و سلام تهران به عنوان هنرمند و بازیگر حضور داشت. محمد شعبان پور با صدای خش دار و گرفته ی خاصی صدای نوک خراب (کلاغ) را در آورده که همین موضوع سبب جذابیت بیشتر شخصیت کلاغ در این برنامه شده است.

محمد شعبان پور
محمد شعبان پور

نگاهی به شخصیت کلاغ (نوک خراب) در برنامه مهمونی

نوک خراب همانطور که از نامش پیداست شخصیت یک کلاغ خبرچین و فضول را دارد و با صدایی خش دار قار قار میکند و حرفای جالب و بداهه ای به زبان می آورد. که نگاه مخاطب را به خود جذب میکند. این کلاغ کلاهی روی سر خود دارد و باعث شده است تا ظاهر بامزه ای داشته باشد.

برای مشاهده نام دیگر صداپیشگان مهمونی ایرج طهماسب کلیک کنید.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.