Take a fresh look at your lifestyle.

محسن تنابنده و هومن سیدی در جشنواره ونیز درخشیدند

فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم هومن سیدی به جشنواره ونیز راه یافت. در مراسم اختتامیه هفتادو نهمین جشنواره فیلم ونیز که 19 شهریور در ایتالیا برگزار شد، کار جدید هومن سیدی یعنی فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم به عنوان بهترین فیلم بخش افق‌ های جشنواره و محسن تنابنده به عنوان بهترین بازیگر مرد بخش افق های ونیز انتخاب شدند.

هومن سيدي با جنگ جهاني سوم در ونیز

با درخشش فیلم هومن سیدی در جشنواره فیلم ونیز و انتخاب محسن تنابنده به عنوان بهترین بازیگر مرد، هومن سیدی جایزه خود را به مردم ایران و محسن تنابنده جایزه خود را به قشر کارگر ایران و همچنین به همسرش تقدیم کرد که در زمان فیلمبرداری این فیلم باردار بوده است.

عوامل فیلم جنگ جهانی سوم

علاوه بر محسن تنابنده، ندا جبرئیلی، نوید نصرتی، مهسا حجازی، لطف الله سیفی و حاتم مشمولی از دیگر عوامل فیلم جنگ جهانی سوم هومن سیدی هستند.

داستان فیلم جنگ جهانی سوم هومن سیدی

موضوع فلیم جنگ جهانی سوم هومن سیدی با بازی بی نظیر محسن تنابنده در مورد کارگر زحمت و بی خانمانی است که مدت ها پیش همسر و پسرش را در زلزله از دست داده و بعد از سال ها با یک زن کرولال به اسم لادن آشنا شده است. او به واسطه کارش به خانه جدیدی برای زندگی می رود و لادن را نیز بطور پنهانی نزد خودش نگه می دارد، اما یک روز که خانه نبوده خانه او به عنوان لوکیشن فیلم مورد حمله قرار می گیرد و …. .

عکس های جشنواره فیلم ونیز 2022 با حضور لیلا حاتمی

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.