Take a fresh look at your lifestyle.

ممنوع الکار شدن نوید محمدزاده و فرشته حسینی

حضور عوامل و بازیگران فیلم سینمایی «برادران لیلا» در جشنواره کن 2022 با حضور فرشته حسینی در کنار همسرش نوید محمدزاده (بازیگر برادران لیلا) با حاشیه ای پرهیاهو و جنجالی همراه شد. به طوری که نوید محمدزاده و فرشته حسینی در حاشیه جشنواره کن یکدیگر را بوسیدند که این رفتار با حجب و حیای انسان اصیل ایرانی که دارای فرهنگی متفاوت از دنیای غرب می باشد، در تضاد بود. حالا شنیده می شود حرکت عجیب و منشوری زوج سینمای ایران در جشنواره کن برایشان گران تمام شده چرا که که تازه ترین اخبار و اعلام ها از سوی مسئولان حاکی از ممنوع الکار شدن نوید محمدزاده و فرشته حسینی می باشد.

مطالب پیشنهادی: عکس بازیگران در جشنواره کن 2022

نوید محمدزاده و فرشته حسینی ممنوع الکار شدند

بعد از ماجرای جنجالی بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی در جشنواره کن، نوید محمدزاده در توضیح این کارش گفته:«زنمه دوست داشتم ماچش کنم. واکنش‌ها خیلی مثبت بوده. ضمن اینکه لازم است در این دنیا به عشق احترام بگذاریم.»

محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی کشور در پی ژست اپوزیسیونی و رفتار هنجارشکنانه هنرمندان ایرانی در جشنواره کن از مدیرعامل خانه سینما خواست موضوع پیش آمده را رسیدگی نماید و نتیجه را به شورای اخلاق حرفه‌ای اعلام دارد.

به این ترتیب بعد از توقیف فیلم «برادران لیلا» به کارگردانی سعید روستایی و بازی ترانه علیدوستی، پیمان معادی، فرهاد اصلانی و … ، نوید محمدزاده و فرشته حسینی نیز ممنوع الکار شدند.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.