Take a fresh look at your lifestyle.

زمان اکران آنلاین فیلم مجبوریم + اسامی بازیگران

«مجبوریم» فیلمی با ژانر درام به کارگردانی، تهیه کنندگی و نویسندگی رضا درمیشیان که در ادیبهشت 1401 به روی سینماهای سراسر کشور رفت و حالا تازه ترین خبرها حاکی از این است که «مجبوریم» به اکران آنلاین رسید. فیلم «مجبوریم» از ساعت 20 روز چهارشنبه 15 تیر ماه 1401 به صورت همزمان در سامانه های فیلیمو و نماوا به صورت آنلاین اکران می شود. به این ترتیب افرادی که اشتراک فیلیمو و نماوا دارند، می توانند از تاریخ اعلامی این فیلم را به صورت آنلاین تماشا کنند.

مطالب پیشنهادی: زمان اکران فیلم «تی تی»

اسامی بازیگران فیلم مجبوریم

رضا درمیشیان که فیلم های بلند «بغض، عصبانی نیستم، لانتوری، یواشکی» را در کارنامه خود دارد، فیلم «مجبوریم» را نیز در لیست کارها و افتخارات خود قرار داد. حالا این فیلم به اکران آنلاین رسید و از چهارشنبه 15 تیر ماه در فیلیمو و نماوا منتشر و در دسترس کاربران قرار می گیرد.

«مجبوریم» بیش از 20 بار در فستیوال های سراسر جهان حضور داشته و برنده پنج جایزه بین المللی شده است. به طوری که سه جایزه بین‌المللی آن، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در کشورهای ایتالیا، هلند و فرانسه می باشد.

اسامی بازیگران فیلم «مجبوریم» نیز به شرح ذیل است:

  • پارسا پیروزفر
  • نگار جواهریان
  • فاطمه معتمدآریا
  • و همایون ارشادی، پردیس احمدیه، ، نازی خاتمی، خورشید چراغی پور، حسام زارع مقدم، پریوش نظریه، هوشنگ قوانلو، سعید اکبری، بهمن فرمان آرا، مجتبی پیرزاده،بابک کریمی، راموناه شاه، مسیح کاظمی، حامد رحیمی نصر، سیامک ادیب، محمد رضا مالکی، فرهاد ریش سفیدی، مهناز کرباسچیان، سید داود مرتضوی، رویا بختیاری، سهیل قناعتی، نسیم جمشیدی، محسن خویینی ها، حسین مسلمی، یگانه ظرافتی، شراره رنجبر، یاسمین پازوکی، رضا بهبودی، احمد حامد، مریم بوبانی، سپیده علی محمدی، غزل شجاعی، مهدی نصرتی، محمد حیدری و نسیم جمشیدی، محسن خویینی ها، حسین مسلمی، یگانه ظرافتی، شراره رنجبر، یاسمین پازوکی، حیدر طلوعی نیا، بشیر ادریسی، علی بلوردی.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.