Take a fresh look at your lifestyle.

اپرا وینفری مجری مشهور، بخاطر کرونا ۳۲۲ روز از خانه خارج نشد!

اپرا وینفری در حین بحث در مورد مستند جدیدش به نام The Color of Care که بر نابرابری و تبعیض نژادی در سیستم مراقبت های بهداشتی تمرکز دارد این موضوع را فاش کرد. اپرا وینفری جزئیات پاسخ خود به COVID-19 و همچنین نکات مهمتر خود را در مورد آنچه که این بیماری همه گیر در مورد نابرابری مراقبت های بهداشتی در آمریکا به او آموخته است را به اشتراک می گذارد.

مطالب پیشنهادی : اخبار دادگاه امبر هرد و جانی دپ

تجربه اپرا وینفری ملکه مجریان تلویزیونی، از قرنطینه خانگی!

این مجری تلویزیونی 68 ساله در حین بحث در مورد مستند جدید خود به نام رنگ مراقبت که بر نابرابری های نژادی در سیستم بهداشت و درمان تمرکز دارد، به لس آنجلس تایمز گفت: “من 322 روز از خانه بیرون نرفته ام، به معنای واقعی کلمه از خانه بیرون نرفته ام.” در مصاحبه ای که روز جمعه منتشر شد.

وینفری با بیان اینکه ” آنقدر مراقب خودش بوده که “دوستانش او را مسخره می کنند”، خاطرنشان کرد که چیزی که او را در مورد زندگی در این بیماری همه گیر شگفت زده کرد، این است که چگونه توانستم خود را با انزوا و عدم حضور در اطراف وفق دهم. دیگران.”

من به یاد دارم یک نکته [دوست نزدیک گیل کینگ] گفت: “آیا دلت برای بودن در کنار دیگران تنگ نمی شود؟” من می گویم، “اوه، نه واقعا.” و فکر می‌کنم به این دلیل است که من هر روز دو بار در بین 350 نفر در روز [در نمایش اپرا وینفری] و در معرض توجه مردم قرار داشتم”.

اپرا گفت : “من توانستم به گونه ای با خودم باشم که سال هاست نمی توانستم”، به طور کلی، من توانستم خود را تطبیق دهم زیرا توانایی [و] حس بسیار قوی این را دارم که در این لحظه حضور داشته باشم و این لحظه را بدون نگرانی در مورد لحظه بعدی زندگی کنم. شما می توانید این کار را زمانی انجام دهید که نگران نباشید حقوق بعدی شما از کجا می آید. و این سوال را از خود بپرسید که آیا من می‌توانم چراغ‌ها را روشن نگه دارم و آیا می‌توانم از فرزندانم مراقبت کنم؟”

این افکار، همراه با مقاله‌ای که در مورد گری فاولر قربانی کووید-19 خواند، چیزی است که وینفری را وادار کرد تا به دنبال ساخت فیلم «رنگ مراقبت» باشد، که نشان می‌دهد چگونه این همه‌گیری نابرابری‌های موجود در سیستم مراقبت‌های بهداشتی را در مورد بیماران آشکار می‌کند.

اپرا این مجری مشهور گفت که از خواندن داستان هایی در مورد افراد رنگین پوست که برای مراقبت از کووید-19 با موانعی مواجه می شوند که منجر به مرگ می شود، “متحیر” و “بهت زده” شده است.

وی ادامه داد: از تلفات بزرگتر ناشی از ویروس کرونا، “من کشوری را نمی شناسم که در آن شما نزدیک به یک میلیون نفر را از دست داده باشید و هیچ شکلی از یادآوری وجود نداشته باشد که قابل توجه باشد. نه در افتتاحیه یک سخنرانی یا منظورم این است که هیچ گردهمایی جمعی وجود نداشته است که در آن اذعان شود که این اتفاق برای ما افتاده است. و گاهی حتی نمی‌توانیم مردگان خود را دفن کنیم.»

اپرا گفت : بزرگ‌ترین تصور اشتباه من [قبل از ساخت فیلم] در مورد بیمه سلامت بود، دسترسی مالی به آن است، و اگر پول نداشته باشید، نمی‌توانید مراقبت‌های لازم را دریافت کنید. كوييد يك مسئله را به معناي واقعي كلمه برايمان مشخص كرد، آنهم اينكه تفاوت نژادی ما به منزله تفاوت هاي ما در ميزان سلامتي مان خواهند بود. به عبارتي ديگر این نژاد ماست كه تعيين ميكند كداممان از ديگري سالم تر خواهد بود!

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.