Take a fresh look at your lifestyle.

عکس دختر بامزه و زیبای بازیگر سرشناس هندی و ماجرای تولد عجیب او

در روز مادر امسال پریانکا و همسرش پیام عجیب و تکان دهنده ای را منتشر کردند که این خبر درباره پدر و مادر شدن آنها بود. آن دو همچنین گفتند که دخترشان بیش از 100 روز بعد از تولدش درNICU (وقتی نوزاد زودتر از زمان تولدش متولد میشود دچار مشکلاتی می باشد که در این قسمت نگهداری میکنند) بوده است. سرانجام در ماه می مالتی دخترشان به خانه بازگشته است. پریانکا در صفحه اینستاگرام خود نوشت سفر زندگی هر خانواده منحصر به فرد و خاص می باشد در حالی که سفر زندگی ما چند ماه چالش برانگیز بود. آنها بعد از اینکه مالتی را به خانه آوردند همسرش در یک برنامه ظاهر شد و درباره این موضوع توضیحاتی داد.

اما چرا این زوج خبر مادر پدر شدن خود را تا این مدت منتشر نکرده بودند؟ شاید دلایلی برای پنهان کردن دختر دار شدنشان داشته اند که نخواسته اند کسی متوجه بشود؟ اما این دلایل چه میتواند باشد

عکس دختر پریانکا

عکس دختر پریانکا
اولین عکس دختر پریانکا

پریانکا چوپرا در اینستاگرامش عکسی کمیاب و زیبا را از دخترش مالتی به اشتراک گذاشت. پریانکا به همراه همسرش جوناس عکس دخترشان را رونمایی کردند. در این عکس که پریانکا با شیرینی به دخترش که در بغلش قرار دارد نگاه میکند. نکته جالب ماجرا اینجاست که در کپشن این پست پریانکا از مادرش تشکر کرده است گویا حالا که خودش مادر است قدر زحمات مادر را دانسته است و خواسته از او تشکر کند.

آنها به مناسبت پشت سر گذاشتن این اتفاق و روزهای سخت خود فرزندشان مالتی را به مراسم عید پاک در یکی از معروف ترین معابد در بمبئی بردند. و گفتند میخواهند اولین سفر فرزندشان به جایی مقدس بوده باشد.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.