Take a fresh look at your lifestyle.

آبان عسکری (بازیگر) و محمد کارت (کارگردان) چه نسبتی دارند؟

آبان عسکری، نویسنده و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که حدود یک دهه است کار بازیگری را آغاز کرده؛ این روزها در جدیدترین سریال محمد کارت به نام «یاغی» جلوی دوربین رفته و به ایفای نقش پرداخته است. آبان عسکری بازیگر جوان و شناخته شده 41 ساله که بازی در فیلم «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی رسول صدرعاملی را در کارنامه خود دارد، با حضور درخشان خود در «سریال یاغی» در نقش عاطفه قنبرزاده خواهر جاوید بار دیگر بر سر زبان ها افتاده و حالا برای کاربران و بینندگان این مجموعه، سوال شده است که آبان عسکری (بازیگر) و محمد کارت (کارگردان) چه نسبتی دارند؟

مطالب پیشنهادی: سریال «یاغی» را از شبکه چند ببینیم؟

آبان عسکری همسر محمد کارت کارگردان موفق سینما می باشد که سال های پیش با هم ازدواج کرده اند و در حال حاضر فرزندی ندارند. او علاوه بر بازی در فیلم های محمد کارت از جمله «شنای پروانه و یاغی 1401»، نویسندگی فیلم بچه خور به کارگردانی محمد کارت را نیز بر عهده داشته است.

آبان عسکری پیش از این در فیلم و سریال های سوفی و دیوانه، هشت و نیم دقیقه، پرستاران، حوالی پاییز، روزگار، لاوراتوار و … بازی کرده است.

محمد کارت نیز کارگردان 36 ساله اهل شیراز می باشد که از سال 1379 تاکنون در کار بازیگری و کارگردانی مشغول بوده و طی سال های گذشته به شهرت رسیده است.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.