Take a fresh look at your lifestyle.

رکورد درآمد از اسنپ توسط یک راننده در ایران در سال ۱۴۰۰ اعلام شد

اسنپ، پرکاربرترین سامانه حمل و نقل اینترنتی در ایران است که افراد زیادی را مشغول به کار کرده و تعداد بسیار بالایی از مردم جامعه از خدمات آن استفاده می کنند. به خصوص در دوران کرونا افراد زیادی که بیکار شده بودند تصمیم گرفتند راننده اسنپ شوند. ممکن است فکر کنید شغل رانندگی درآمد زیادی نداشته باشد اما طبق آماری که از میزان درآمد از اسنپ در سال 1400 منتشر شده مبالغ نجومی نیز در میان آن ها دیده می شود. بیشترین درامد از اسنپ در سال 1400 مربوط به شخصی بوده که 2822 سفر در سال 1400 انجام داده است.

بیشترین درآمد اسنپ در سال ۱۴۰۰

یکی از کاربران اسنپ که در سال 1400 تعداد 2822 سفر انجام داده است توانسته رکورد درآمد از اسنپ را بشکند و به درآمد ماهی 24 میلیون تومان از طریق اسنپ برسد. این شخص توانسته در سال 1400 مبلغ 292 میلیون تومان درآمد از طریق اسنپ کسب کند. این شخص ۱۳۱ میلیون تومان نیز هزینه پرداخت کرده است.

درباره اسنپ

اسنپ در سال 1393 راه اندازی شد و ابتدا محدود به جابجایی مسافر و حمل و نقل و سفرهای درون شهری بود. موسس اسنپ دکتر ایاد الکسار و دکتر محمود فوز هستند.

با گسترده شدن خدمات اسنپ، اسنپ باکس مربوط به حمل و نقل بسته و اسنپ فود برای حمل و نقل غذا نیز راه اندازی شدند. در حال حاضر خدماتی مانند درخواست خودروف موتور، وانت، سفارش غذا، خدمات پزشکی و مشاوره آنلاین، خرید بلیط و رزو هتل از طریق اسنپ امکان پذیر است.

در بین رانندگان اسنپ، مردان با جمعیت سه میلیون و ۶۶۲ هزار نفری سهم ۹۷ درصدی و رانندگان زن با جمعیتی در حدود ۱۰۰ هزار نفر سهم سه درصدی دارند.

اسنپ فود که مربوط به سفارش غذا می‌شود نیز آمار خود در سال ۱۴۰۰ را منتشر کرده و یک کاربر در ۸۶۰۰ پرس جوجه کباب به قیمت ۴۳ میلیون تومان سفارش داده است. پیتزای آمریکایی با ۴۰ هزار سفارش روزانه در صدر فهرست سفارش غذا بوده است.

در واقع در شهری مانند تهران یک راننده اسنپ با حدود 10 سفر در روز می تواند میانگین درآمد روزانه 200 هزار تومان داشته باشد، البته همان طور که ذکر شد، از این درآمد باید هزینه های بنزین و استهلاک ماشین کم شود، که قسمت عمده ای از آن به نحوه و الگوی رانندگی راننده اسنپ بستگی دارد.

در حالی که اسنپ حق کمیسیون‌ خود را از کرایه در بعضی شهرها 15 و در بعضی دیگر 20% اعلام کرده است، رانندگان این شرکت معتقدند رقم کمیسیون‌ ها از این ارقام بالاتر می باشد، و عوارض شهرداری نیز از آن ها گرفته می‌ شود.

همچنین بخوانید:

از اسنپ پی چگونه قسطی خرید کنیم

اسنپ یا تپسی یا ماکسیم؛ کدام بهتر است؟

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.