Take a fresh look at your lifestyle.

ساعت پخش خانه سبز از شبکه آی فیلم + ساعت تکرار

سریال خانه سبز به کارگردانی بیژن بیرنگ یکی از سریال های پربیننده و خاطره انگیز تلوزیون است، خانه سبز یک مجموعه تلوزیونی مشهور دهه ی هفتاد بود که در سال 1375 چهارشنبه شب ها از شبکه ی 2 پخش میشد. این سریال خاطره انگیز بار دیگر از شبکه آی فیلم در حال پخش است، برای اطلاع از ساعت پخش خانه سبز از شبکه آی فیلم، خلاصه داستان سریال خانه سبز ادامه مطلب را دنبال کنید.

زمان پخش خانه سبز از شبکه آی فیلم 1401 و تکرار و باز پخش سریال

سریال نوستالژی و خاطره انگیز خانه سبز یکی از به یاد ماندنی ترین مجموعه های تلوزیونی است که هرگز از یادها فراموش نمی شود، سریال خانه سبز از 7 تیر 1401 هر روزساعت 16 از شبکه ای فیلم در حال پخش است، تکرار این سریال در ساعات 00:00 بامداد و 8 صبح پخش می شود. این مجموعه تلوزیونی که کار مشترک بیژت بیرنگ و مسعود رسام میباشد در زمان پخش خودش از پربیننده ترین برنامه های تلوزیونی بود به طوری که رکورد مخاطبان کار قبلی بیرنگ و رسام به نام همسران را نیز شکست.

سریال خانه سبز در 25 قسمت ساخته شد البته این مجموعه فصل دوم هم دارد که با اسم سرزمین سبز از شبکه دو پخش شد. فصل دوم نیز در 26 قسمت ساخته شده است.

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

عکس گذشته و حال بازیگران سریال خانه سبز

دانلود آهنگ تیتراژ سریال خانه سبز

خلاصه داستان سریال خانه سبز

سریال خانه سبز درباره ی خانواده صباحی است، رضا صباحی و همسرش وکیل دادگستری هستند. رضا صباحی معتقد است خانه باید سبز باشد. . او به همراه همسر، مادر و پدر، پسر و عروس، خواهر و خواهر زاده‌ اش در یک خانه به رنگ سبز زندگی می‌ کنند. رضا در خلال پرونده‌ های حقوقی سعی می‌کند سبزی زندگانی خود و خانواده‌اش را در زندگی موکلانش نیز جاری کند.

هنرمندانی چون مرحوم خسرو شکیبایی، مهرانه مهین ترابی، داریوش اسدزاده، رامبد جوان، آتنه فقیه نصیری، اکرم محمدی و مرحومه حمیده خیره‌آبادی در این سریال به نقش آفرینی پرداخته اند.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.