Take a fresh look at your lifestyle.

استوری خداحافظی سحر قریشی از سینمای ایران!

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون ایران، با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش، از سینمای ایران خداحافظی کرد. سحر قریشی در این متن امیر تتلو را همسرس خطاب کرد!

سحر قریشی از سینمای ایران خداحافظی کرد

سحر قریشی در استوری نوشت : درسته عزیزم کاملا حق با شماست. اینکه من از سینما خداحافظی کردم و نباید دیگه حمایت کردنش برام مهم باشه، هنوز برام جا نیوفتاده بود و اینکه درباره اش با همسرم مشورت نکردم اشتباه من بود اینکه اولویت زندگی من شما هستید و شما رو نا خواسته ناراحت کردم هم اشتباه من بود. با تمام وجودم از شما معذرت می خوام و امیدوارم که امیر جان (امیر تتلو) هم معذرت خواهی من را بپذیرد.

استوری خداحافظی سحر قریشی از سینمای ایران

سحر قریشی ماه ها پیش برای فیلمبرداری سریال «نیسان آبی» به ترکیه سفر کرده بود در این سفر با امیرحسین مقصودلو (امیر تتلو) خواننده رپ پر حاشیه آشنا شد. چندی پیش با انتشار تصویر سحر قریشی در ویلای ترکیه این رپر باعث شده که آوازه ارتباط این دو در صفحات مجازی بپیچد.

سحر قریشی در عکس های دونفره ای که با امیر تتلو منتشر کرد، حجاب کامل داشت و طرفداران بر این باور بودند که او قصد دارد به ایران بازگردد و فعالیت هنریش را از سر بگیرد، حتی امیر تتلو هم در ویدیویی که در یوتیوب منتشر کرد، سحر قریشی رو حاج خانم خطاب کرد و گفت سحر قریشی میتونه در یک چهارچوب مشخص در ایران کارش رو ادامه بد!

در کنسرتی که امیر تتلو 13 اردیبهشت ماه در ترکیه برگزار کرد، سحر قریشی در جایگاه VIP در کنار مادر امیر تتلو نشست. همه ما می دونیم که این کنسرت میلیاردها ارز را از کشور خارج کرد! و اکنون هم سحر قریشی با انتشار این استوری خداحافظیش را از جامعه هنری به طرفدارانش اعلام کرد.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.