Take a fresh look at your lifestyle.

سام اصغری در چه فیلم هایی بازی کرده است؟

هفته ی پیش سام اصغری و بریتنی اسپیرز مراسم عروسی خود را با حضور سلبریتی های هالیوودی برگزار کردند. به تازگی خبرهایی مبنی بر بازیگری سام اصغری به گوش میرسد، سام اصغری علاقه خود را مبنی بر بازی در یکی از تولیدات آینده مارول به عنوان یک ابرقهرمان اعلام کرده است. برای دانستن بیوگرافی سام اصغری و اینکه بدانید سام اصغری در چه فیلم هایی بازی کرده است با ما همراه باشید.

سام اصغری در چه فیلم هایی ایفای نقش کرده است؟

سام اصغری قبلا نقش های کوچکی در مجموعه هایی تلوزیونی همچون Dollface و Hacks بازی کرده است و همچنین در فیلم Can You Keep A Secret ایفای نقش کرده است. و حالا سام اصغری به امید اینکه بتواند نقشی ابرقهرمانی در سری فیلم‌ های پرفروش مارول به دست آورد، برای رؤسای فیلم‌ های مارول تست‌ های ضبط شده خود را ارسال کرده است.

سریال هایی که سام اصغری در آن ها بازی کرده است:

سال 2019: NCIS

سال 2020: کسب و کار خانوادگی

سال 2021: وقتی بزرگ شدیم، دوشنبه سیاه، هک ها

سال 2022: صورت عروسکی، PBC،

فیلم های سام اصغری:

سال 2018: باورنکردنی

سال 2019: آیا میتوانی رازی را حفظ کنی؟

سال 2022: صندلی داغ

سام اصغری در فیلم جدیدی به نام Hot Seat بازی کرده است

سام در فیلم جدیدی به نام Hot Seat به ایفای نقش پرداخته است که قرار است در ماه آینده اکران شود. در این فیلم سام اصغری در کنار مل گیبسون جنجالی، کوین دیلون و شانن دوهرتی بازی می کند. او با به اشتراگ گذاشتن تریلر فیلم Hot Seat در اینستاگرام خود نوشت: پاپ کورن خود را آماده کنید. برای کمی اکشن آماده باشید.» سال گذشته، سام اعلام کرد که برای بازی در کمدی پرطرفدار And Just Like That تست بازیگری داده بود.

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

عکس های سام اصغری و همسرش بریتنی

چرا بچه بریتنی اسپیرز و سام اصغری سقط شد

عکس حلقه بریتنی اسپیرز و سام اصغری

بیوگرافی سام اصغری

سام اصغری ( اصغریان) یا ساموئل اصغری بدنساز، مدل و بازیگر ایرانی امریکایی متولد دوازدهم اسفندماه سال 1372 در تهران است که نام واقعی او حسام اصغری میباشد، او از پدری آمریکایی، ایرانی به نام مایک و مادر ایرانی به نام فاطمه میباشد، سام اصغری همراه خانواده اش یعنی سه خواهر، مادر و پدرش در امریکا زندگی می کنند. وی دانشجوی انصرافی رشته بورس از دانشگاه کالیفرنیا می باشد که بعد از دانشگاه وارد بدنسازی و پروروش اندام شد و حالا یک مدل و ورزشکار مشهور شده است، او با 188 سانتی متر قد و 87 کلیوگرم بعنوان مربی بدنسازی نیز فعال است.

عروسی سام اصغری و بریتنی اسپیرز

چندی پیش سام اصغری و بریتنی اسپیرز در تاریخ 9 ژوئن 2022 با یکدیگر ازدواج کردند، یکی از اتفاقات عجیب زندگی سام اصغری شرکت در موزیک ویدئو بریتنی اسپیرز خواننده آمریکایی در سال 2016 بود] که همان موقع رابطه ی آنها شکل گرفت و بعد از آن روزنامه های خارجی رابطه دوستی عمیق آنها را تایید کردند. رابطه این دو در سال 2017 جدی شد و سال 2021 نامزد و 9 ژوئن 2022 هم ازدواج کردند.

عکس های مراسم ازدواج رسمی بریتنی و سام اصغری

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.