Take a fresh look at your lifestyle.

هوتن شکیبا چگونه صدای بچه را در می آورد

بچه کودک کار یکی از محبوب ترین عروسک های سریال مهمانی ایرج طهماسب میباشد که در حال حاضر در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام بسیار پرطرفدار شده است، سریال مهمونی کاری از ایرج طهماسب است که از جمله سریال های بسیار موفق نوروز 1401 بود. هوتن شکیبا در این مجموعه صداپیشگی دو عروسک بادوم یا همان بچه (پسربچه گل فروش) و شاباش را برعهده دارد بسیاری دوست دارند بدانند که هوتن شکیبا چگونه صدای بچه را در می آورد.

صداپیشگی بچه کودک کار که به واسطه ی صدا و زبان شیرینش میان مخاطبان بسیار محبوب شده است، همان طور که بالاتر هم گفته شد بر عهده ی هوتن شکیبا میباشد، هوتن شکیبا قبلا نیز در مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی به صداپیشگی شخصیت دیبی پرداخته بود.

برای بسیاری ممکن است این سوال پیش بیاید که هوتن شکیبا چگونه صدای بچه را در می آورد، برخی معتقدند که هوتن شکیبا وسیله یا جسم خارجی در زیر زبان خود قرار می دهد که به این شیرینی می تواند صدای بچه را دربیاورد. اما تا این لحظه هوتن شکیبا درباره اینکه چگونه صدای بچه را در می آورد توضیحی ارائه نداده است و این ها در حد حدس و گمان است.

هوتن شکیبا فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرده و در این رشته موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر نقش اول برای نمایش ویولن‌ هایتان را کوک کنید شد. از دیگر موفقیت‌های هوتن شکیبا، کسب سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار میباشد.

در قسمت پانزدهم سریال مهمانی نیز تیتراژ با همخوانی صدای بچه (هوتن شکیبا) و ایرج طهماسب پخش شد:

برای دانلود آهنگ تیتراژ مهمونی با صدای بچه کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

عروسک گردان بچه در سریال مهمونی

صداپیشگان مهمونی

عکس شخصیت بچه

برای خرید و دانلود قانونی سریال مهمونی روی لینک زیر کلیک کنید:

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. Hasti می گوید

    خوده سهیل مستجابیان گفته هوتن شیکبا از چیزی استفاده نمیکنه تو دهنش برا صدا پیشگی بچه.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.