Take a fresh look at your lifestyle.

پریانکا چوپرا فامیلی نیک جوناس را از اینستاگرامش حذف کرد

پریانکا چوپرا هنرپیشه سرشناس ۳۹ ساله فامیل همسرش «جوناس» را از نامش در بایو اینستاگرامش حذف کرد! همین اتفاق کافی بوده تا طی ساعات اخیر شایعات جدایی این زوج در بین کاربران دست بدست شود! پریانکا چوپرا و نیک جوناس خواننده مشهور ۲۹ ساله در سال ۲۰۱۸ با یکدیگر ازدواج کردند.

آنها هنوز واکنشی به این موضوع نشان نداده‌اند!

آیا پریانکا قصد جدایی از نیک جوناس را دارد؟

پریانکا چوپرا، هنرپیشه هندی، پس از حذف نام خانوادگی همسرش از پروفایل اینستاگرام، 70 میلیون طرفدار را به طرز شگفت آوری شوکه کرد.

پریانکا و نیک به عنوان پرفروش ترین زوج هالیوود شناخته می شوند. این زوج دوست داشتنی سه سال پیش در 1 دسامبر 2018 ازدواج کردند. با توجه به عکس های عاشقانه ای که در صفحات اینستاگرام این دو زوج می بینیم این موضوع برای همه تکان دهنده است که این زوج محبوب قرار است راه خود را از هم جدا کنند؟ آیا این درست است یا نه، اما پریانکا با این کار همه را سردرگم کرده است!

قبلا نام کابری پریانکا چوپرا در اینستاگرام “Priyanka Chopra Jonas” بود و اکنون به “Priyanka” تغییر یافته است. شایعات زیادی در مورد جدایی این زوج در رسانه ها منتشر شده است.

اخیراً پریانکا عکس های عاشقانه ای از جشن دیوالی به اشتراک گذاشته است. نیک و پریانکا هر دو مراسم دیوالی را در خانه جدید جشن گرفتند. همچنین هر دو در کنار هم بسیار خوشحال به نظر می رسند. اینکه با دیدن این تصاویر نمی توانیم شایعه طلاق را تصور کنیم.

جدایی پریانکا چوپرا از نیک جوناس

برای خواندن بیوگرافی پریانکا چوپرا کلیک کنید

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.