Take a fresh look at your lifestyle.

جدایی شکیرا و جرارد پیکه صحت دارد + جزئیات

درست بعد از صدور رای نهایی دادگاه جانی دپ و امبر هرد، خبری مبنی بر جدای شکیرا و جرارد پیکه توجه هارو به خود جلب کرد. خواننده کلمبیایی دنیای موسیقی، شکیرا، و بازیکن با سابقه پست دفاعی بارسلونا، جرالد پیکه در بیانیه ای رسمی اعلام کردند که از هم جدا خواهند شد.

بیانیه پیکه در خصوص جدایی از شکیرا

در این بیانیه اینگونه اعلام شده است که: متاسفانه باید اعلام کنیم که در حال جدایی هستیم. و برای حفظ سلامتی روانی فرزندان مان از شما خواهش می کنیم به حریم خصوصی ما احترام بگذارید.

شکیرای کلمبیایی این گونه گفته که پیکه با زنی دیگر دیده شده و مدت هاست که در آپارتمان قدیمی اش به تنهایی زندگی می کند.

جالب است بدانید که شکیرای 45 ساله و پیکه 35 ساله با وجود ده سال اختلاف سنی، از سال 2011 با هم بودند و دو فرزند مشترک هم دارند. پیکه برای اولین بار شکیرا را در موزیک ویدیو «waka waka» که اندکی پس از جام جهانی آفریقای جنوبی منتشر شده بود دید. در واقع خودِ پیکه هم در این موزیک ویدیو شرکت داشت و همین جا بود که ارتباط بین این دو ستاره شروع شد.

جالب تر اینکه ستاره کلمبایی خبرهای داغ و تازه این روزها به دادگاه هم فراخوانده شده. آن هم به این خاطر که نتوانسته بین سال های 2012 و 2014 مبلغ 5/14 میلیون یورویی مالیات بر درآمدش را بپردازد.

تیم وکلای این خانم زیبا هم مدعی شده که در هر شرایطی، چه سخت و چه آسان از او به نحو احسنت دفاع خواهند کرد.

البته وکلای شکیرا بیانیه ای هم در این مورد منتشر کرده و مدعی شده اند که « شکیرا همواره در پرداخت مالیات بر درآمدش در هر کشوری صادقانه رفتار کرده و این بار هم مشخص خواهد شد که داستان از چه قرار است».

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.