Take a fresh look at your lifestyle.

شوکه کننده ترین خبرها از دادگاه جانی دپ و امبر هرد

جانی دپ و امبر هرد بار دیگر در دادگاه ویرجینا روبه روی هم قرار گرفتند. با این تفاوت که این بار جزییات بیشتری از رابطه میان این رو که منجر به این طلاق پر سر و صدا شده رو شده است. با من و مجله در این بخش خبری از سایت «مینویسم» همراه باشید تا شوکه کننده ترین خبرها از دادگاه جانی دپ و امبر هرد را بخوانید.

مطالب مرتبط: بیوگرافی جانی دپ

دادگاه جانی دپ و امبر هرد

بیش از 5 سال قبل این دو ستاره با هم به مشکل خوردند؛ مثل هر رابطه دیگری در هالییود این رابطه مشکل دار هم به جدایی کشید. اما جانی دپ از امبر هرد شکایت کرد!!! آن هم به خاطر رسوایی و هتک حرمتش در دنیای هالیوود؛ و به عنوان غرامت از او مبلغ 50 میلیون دلار درخواست کرد. در دادگاه 12 آوریل اینگونه اعلام شد که امبر هرد از قصد و برای منافع شخصی خودش و با دروغگویی در دادگاه چهره عمومی جانی دپ را خراب کرده است.

سال 2018 بود که امبر هرد این آشوب را به پا کرد. چه آشوبی؟ خب او در مصاحبه ای اختصاصی با واشینگتن پست اینطور اعلام کرد که : «من چهره ای عمومی هستم که قربانی خشونت خانگی شده است». البته در مطلبی که در این مورد چاپ شده بود به هیچ عنوان نامی از جانی برده نشده بود.

وکلای امبر هم در دادگاه های قبل اینطور اعلام کردند که چون نام جانی برده نشده، امبر، هیچ نیتی در مقابل او نداشته و صرفا مطلبی عمومی را عنوان کرده است. خب پس به این نتیجه می رسیم که تمام جنجال های آن سال و تیرهایی که به سمت جانی پرتاپ شده شوخی بوده!!؟؟؟ من که به شخصه معتقدم شوخی هوشمندانه ای بوده!

عوامل فیلم سینمایی مشهور «دزدان دریایی کارائیب» که در ابتدا در مقابل دپ صف کشیده بودند هم در دادگاه اعلام کردند که این خانم جذاب احتمالا این شوخی های هوشمندانه را به این خاطر در فضای عمومی منتشر کرده که مقبولیت عمومی به دست بیاورد و شغلش را پیش ببرد. خودمانیم! امبر هرد علاوه بر صورت جذابش روش های جذابی هم برای جلب توجه دارد!

جالب است بدانید که پس از شکایت دپ و پیش از اینکه دادگاه تشکیل شود، امبر در حرکتی ناگهانی و شوکه کننده اعلام کرد که از دنیای رسانه های جمعی خداحافظی می کند. امبر در تاریخ 9 آوریل اینگونه نوشت که: « جانی برای بیانیه ای که در واشینگتون پست منتشر کردم و تجربه هایم از خشونت خانگی را به اشتراک گذاشتم قصد شکایت از من دارد. من در مورد بهایی مینویسم که هر زنی برای شفاف سازی از تجربه هایش باید بپردازد. این دنیا، دنیای قدرت نمایی مردان است و بس! من هم مثل هر زن دیگری در این دنیا به پرداختن این بها تن داده ام و می دهم؛ اما پس از این زندگی برای من و جانی همچنان ادامه خواهد داشت.»

خبر جالب دیگری هم در این مورد هست. یکی از نزدیکان و البته مسئول استعداد یابی امبر و جانی، کریستیانو کارینو، در دادگاه 27 آوریل حاضر شد و صحبت های گذشته اش در مورد رابطه امبر و ایلان ماسک را دوباره عنوان کرد. گفتنی است که ایلان و امبر پیش از جانی با هم در ارتباط بودند.

مطالب پیشنهادی: بیوگرافی امبر هرد

کارینو، نامزد سابق لیدی گاگا در دادگاه جانی دپ و امبر هرد حاضر شد!

کارینو، نامزد سابق لیدی گاگا در دادگاه جانی دپ و امبر هرد حاضر شد!

کارینو، نامزد سابق لیدی گاگا، شهادت داده بود که در آگوست 2017 به امبر هرد پیامک هایی می فرستاده. در یکی از این پیام ها امبر گفته بود که می خواهد تمام کند و خیلی ناراحت است. البته امبر گفته بود که از اینکه این جدایی را عمومی کرده خیلی پشیمان است. کارینو گفته که این پیام ها در ارتباط با رابطه امبر و ماسک بوده است.

در ادامه دادگاه ازکارینو پرسید که خب این پیام ها چه معنی داشته و اصلا در مورد چه کسی بوده؟ کارینو هم در ادامه گفته که پیامشان در مورد ماسک بوده و در  در جواب این پیام گفته که:« خب تو عاشقش نبودی و هزاران به من گفتی که دوستش نداری».

هرد در پاسخ مجدد به کارینو گفت که می خواهد دست از غصه بردارد و حالش را خوب کند. کارینو به این جای کار که رسید به دادگاه اعلام کرد که نمی داند منظورش از این پیام به ماسک بوده یا جانی. کارینو هم در جواب گفته که امبر باید دست از رابطه های کوتاه مدت و پر سر و صدا با آدم های معروف بردارد.

ایلان ماسک در دادگاه امبر هرد شهادت نمی دهد!

حالا توجه تمام رسانه های دنیا به سمت وکیل ایلان ماسک است تا در این مورد توضیح دهد. البته هنوز خبری از پاسخ های ایلان یا وکیلش در دست نیست. فقط همین را می دانیم که ماسک حاضر به شهادت دادن در دادگاه نیست!

این محاکمه ادامه دارد و همان طور که خودتان می دانید خیلی ها این روزها به صورت آنلاین دنبالش می کنند. ممکن است خیلی ها تکه های از فیلم این محاکمات را در شبکه های مختلف اجتماعی دیده باشند.

مطالب مرتبط: بیوگرافی ایلان ماسک

جانی دپ از گفته های خودش، «بیا امبر را بسوزانیم» دفاع می کند

در طول دادگاهی که در تاریخ 25 آوریل برگزار شد جانی دپ با ارجاع به دوستش بتانی در دادگاه از خودش دفاع کرد. دپ در سال 2013 به دوستش بتانی پیام هایی فرستاده بود که: «بیا امبر را بسوزانیم، بیا قبل از سوزاندن اول غرقش کنیم». جانی در ادامه به دادگاه گفته که منطورش اصلا انجام دادن واقعی این اعمال نبوده و فقط داشته به بخش هایی از فیلم Monty Python که در آن جادوگرها را می سوزاندند اشاره می کرده است.

جانی در ادامه گفته که او و بتانی وقتی تنها 10 سال داشتند این فیلم را با هم تماشا می کردند و گفتن این حرف ها شوخی بوده و بس.

البته متن پیام ها نشان می دهند که بتانی با ایده های جانی اصلا موافق نبوده اما دپ شهادت داده است که امبر با ستاره فیلم Wandavidion ارتباط داشته است.

جانی اضافه کرده که امبر از بتانی بدش می آمد چون او و جانی خیلی با هم دوست بودند. به نظر امبر، بتانی برای زندگی آنها مانند تهدیدی بود که جانی را از او می گرفت. جانی می گوید: «اگر خدای نکرده از دستم در می رفت و به پائول توجهی نشان می دادم اتفاقات خیلی بدی برایم می افتاد.»

تیم ما منتظر واکنش های بتانی است اما تا به حال خبری از او دریافت نکرده ایم. این بازیگر پیش از این عنوان کرده بود که رو شدن پیام های شخصی بین او و دپ واقعا خجالت آور است. بتانی در ادامه اضافه کرده که من در زمان ازدواج این دو از همه چیز بی خبر بودم و در کل نمی دانستم سر و ته ماجرا چیست.

با این شهادت مجللات خبری سعی کردند مصاحبه ای رسمی با آقای پائول بتانی داشته باشند اما متاشفانه هیچ خبری از ایشان به دست ما نرسیده!

جانی می خواست از «دزدان دریایی کارائیب» و شخصیت جک اسپارو به شکلی شایسته خداحافظی کند.

در دادگاه 25 آوریل جانی دپ اینگونه عنوان کرد که قصد داشت تا جای ممکن در فیلم سینمایی «دزدان دریایی کارائیب» همکاری داشته باشد. آخرین سری از این فیلم به نام «دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده داستان نمی گویند» در سال 2017، یعنی درست یک سال قبل از بیانیه های امبر هرد اکران شد.

جانی در این مورد این گونه عنوان کرده که: « کاپتان جک اسپارو از شخصت هایی بود که خودم از صفر تا 100 ساختمش! باورم نمی شود که پس از این همه رابطه خوب و طولانی با دیزنی چطور در مقابلم ایستادند و مرا گناهکار شناختند تا اینکه بالاخره بی گناهی ام ثابت شد.»

دپ حتی گفته که برای سری جدید این فیلم ها که با نام «saga» شناخته می شود برنامه های زیادی داشت؛ البته اگر امبر خراب شان نمی کرد.

جانی گفته: « دلم می خواست کاراکترهای این فیلم خدااحافظی درخور با مخاطبان داشته باشند. هر چه باشد یکی از پرطرفدارترین فیلم ها و البته طولانی ترین اثرهایی بود که تا به حال در هالیوود ساخته شده. ارزش این را داشت که برایش برنامه ریزی کرده و خیلی بهتر از اینها تمامش می کردیم»

جانی دپ ادعا کرده که امبر در روز جشن عروسی شان مواد مصرف کرده بود!

جانی ادعا کرده که در روز عروسی اش با امبر در فوریه سال 2015 او اکتاسی مصرف کرده بود. به گفته جانی: « امبر، تمام دوستانش و چند نفر از دوستان من کاملا تحت تاثیر MDMA یا همان اکستاسی بودند». دادگاه در ادامه از خود دپ پرسید که آیا او هم دراگ مصرف کرده بود یا نه؟ جانی هم شهادت داده که نه دراگ مصرف کرده نه الکل! البته خودش اعتراف کرده که ماریجوانا مصرف کرده بود. منابع خبری ما منتظرند تا ببینند امبر به این شهادت دپ چه واکنشی نشان می دهد.

لیلی رز دپ، دختر جانی دپ، به خاطر حضور امبر هرد در مراسم عروسی شرکت نکرد.

حرف جشن عروسی شان در فوریه سال 2015 که مطرح شد جانی اینگونه توضیح داد که یکی از فرزندانش، لیلی، در جشن این روز بزرگ کنار پدرش نبوده. جانی گفته که دختر 22 ساله اش به دلایلی نمی تواند با امبر کنار بیاید و به همین دلیل آن روز در جشن شرکت نکرد.

امبر هرد در مورد تتوی جانی دپ که به نام دوست دختر قبلی اش چه فکری می کند؟

 خب داستان از اینجا شروع می شود که جانی در دهه 90 دوست دختری داشت به نام وینوا رایدر. دپ تتویی روی بدنش دارد که اینگونه خوانده می شود: «وینوا تا ابد». البته وقتی جانی با دوست دخترش تمام کرد تتو را به «وینو تا ابد» تغییر داد.

جانی در این مورد اینگونه توضیح داده که: «من دو حرف آخر تتو را از بین بردم چون می دانستم که از درد است که طنز وارد می شود. به خودم گفتم باید دردش را تحمل کنم تا برای همیشه این روزهای تلخ را به یاد داشته باشم». جانی گفته که با وجود تغییرِ نام، امبر از این تتو متنفر بود و جانی را مجبور می کرد تتویی به نام او روی بدنش بزند.

جانی گفته : « من همه تلاشم را می کردم تا روی لبانش لبخند بیاورم. همه سعی ام را می کردم تا به جای آن اخم همیشگی بخندد. اما او همیشه تجربه های تلخش را روی سر من خراب می کرد. من با خنده از خواب بیدارش می کردم، آهنگ های خنده دار می خواندم و از تخت بیرونش می آوردم، تمام تلاشم را می کردم تا مودش را عوض کنم. بعضی وقت ها واقعا تاثیر داشت و بیشتر وقت ها هم انگار نه انگار. حداقل تلاشم را می کردم».

جانی دپ مشکوک شد که امبر با جیمز فرانکو رابطه دارد!

جانی دپ مشکوک شد که امبر با جیمز فرانکو رابطه دارد!

در طول یکی از دادگاه ها در 21 آوریل جانی اعتراف کرده که پیش از پروازشان از بوستون به لس آنجلس با او دعوایی بسیار سنگین داشته است. جانی شهادت داده است که در آن زمان خیلی مشکوک بوده که امبر با هم بازی اش در فیلم Adderall Diaries ، جیمز فرانکو، رابطه غیر مشروع دارد. یک روز بعد از پرواز جانی به امبر پیامی می فرستد که : «یک بار دیگر در مقابل تو حس خجالت و پشیمانی دارم. متاسفم و نمی دانم چه شد که اینجور رفتار کردم ولی هرگز تکرار نمی کنم». تیم خبری ما در پی انتشار این خبر به دنبال کامنت هایی از طرف وکلای فرانکو بوده. ولی متاسفانه هنوز خبری در این مورد منتشر نشده است.

داستان ایمیل جانی به التون جان

در یکی از دادگاه ها وکیل امبر اینگونه عنوان کرد که جانی ایمیلی به التون جان فرستاده است. متن این ایمیل اینگونه بود که: « بچه های من عاشق امبر، همسر من بودند، البته تا زمانی که آن کلاش فرانسوی مغزشان را شست و شو نداده بود». دپ در این دادگاه شهادت داد که چنین ایمیلی را فرستاده و منظورش از کلاش فرانسوی ونسا پارادیس، همسر سابقش بوده است.

جانی توضیح می دهد که چرا در مورد انگشت آسیب دیده اش دروغ گفته است!

جانی در ابتدا ادعا کرده بود که انگشتش به شدت آسیب دیده و به همین خاطر او به اورژانس مراجعه کرده است. اما در شهادت 20 آوریل آمد و گفت که در مورد دلیل آسیب دیدگی به دکتر دروغ گفته است.

جانی گفته: « دروغ گفتم چون دلم نمی خواست برای امبر دردسر درست کنم. دلم می خواست داستان بین ما مانند هر زوج دیگری بی دردسر و بی سر و صدا باشد. دلم نمی خواست اسم امبر در چنین داستان هایی آورده شود.

تا قبل از این دادگاه قبول نکرده بود که علت آسیب دیدگی انگشتان جانی این است که امبر شیشه ای ودکا به سمت او پرتاب کرده است.

جانی می گوید: «همه تلاشم را کردم که اوضاع برای من و امبر خوب پیش برود»!

جانی در طول دادگاهی که در 20 آوریل داشت ادعا کرده که برای نگه داشتن رابطه اش با امبر خیلی تلاش می کرد. از آن سمت آسیبی که از رابطه اش با امبر دید را با آسیبی که پدرش، جان دپ در رابطه با مادرش بتی سو پالمر می دید مقایسه کرد

جانی در ادامه گفته: «تنها چیزی که من از رابطه میان پدر و مادرم یاد گرفتم این بود که یک قدم عقب بردارم. نمی دانم چرا در چنین رابطه بیماری ماندم و برای بهتر شدنش تلاش کردم. شاید به این دلیل که پدرم هم در چنین رابطه ای مانده بود

جانی ادعا کرده که امبر از دوران کودکی سخت او سواستفاده می کرده است!

در دادگاهی که در تاریخ 20 آوریل برگزار شد جانی ادعا کرد که امبر هر بار از جنگ و جدل های خانوادگی جانی در دوران بچگی سو استفاده می کرده و در طول هر دعوایی این موضوعات را جلوی چشمش می آورده. این موضوع باعث می شد جانی هر بار افسرده وسرخورده تر شود.

جانی در ادامه اینگونه گفته: «بهترین راه برای فرار از این شرایط فرار کردن از آن محیط بود. خیلی اوقات پیش می آمد که می رفتم و خودم را در جایی مانند دستشویی زندانی می کردم تا امبر نتواند بیاید تو!»

جانی ادعا کرده که امبر از دوران کودکی سخت او سواستفاده می کرده است!

جانی می گوید برای از بین بردن تاثیر حرف ها و کارهای امبر به دراگ و الکل روی آورد

جانی همچنین در دادگاه 20 آوریل اینگونه ادعا کرده که من برای پرت کردن حواسم از کارها و حرف های زشت امبر به دراگ و الکل روی آوردم. دوست داشتم به ماده ای بی حس کننده روی بیاورم که آرامم کند. چیزی که بتواند من و قلبم را دور از او نگه دارد.

 بر اساس مطالب منتشر شده در واشیگتون پست و البته شهادت دکتر جانی دپ، دیوید کیپر، این چهره در گذشته به باهاماس سفر کرده بود تا بدنش را که در اثر عمل جراحی دندان معتاد به افیون شده بود سم زدایی کند.

در طول دادگاه تاریخ 20 آوریل، دپ ناگهان زد زیر گریه و اعلام کرد که در این سفر التماس می کرد که امبر داروهای کمکی برای ترک مواد را به او بدهد و اینقدر او را اذیت نکند.

جانی در این باره گفته: « هیچ وقت تا این حد در مقابل کسی کوچک نشده بودم. حس می کردم چقدر یک انسان می تواند ضعیف باشد که اینگونه در برابر کس دیگری گریه کند، التماس کند که خواهش می کنم داروهای مرا بده تا حالم کمی بهتر شود.» و امبر هم در نهایت راضی نشد.

جانی دپ ادعا کرده که امبر روی صورتش سیگار می گذاشته!

هنگامی که دپ در مراسم شهادت در 20 آوریل در جایگاه حضور داشت، ادعا کرد که هرد یک بار سیگار روشنی را برداشت و “آن را روی صورتم کوبید.”

او با اشاره به حادثه مارس 2015 که در آن انگشتش قطع شد، ادامه داد: «این بعد از این بود که انگشتش از بین رفت. “او آن را به صورت من، روی گونه ام زد.”

E! اخبار برای اظهار نظر با نماینده هرد تماس گرفته است.

ما در حال پیگیری هستیم تا ببینیم امبر هرد به این موضوع چه واکنشی نشان می دهد.

پیام های چالش برانگیز جانی به امبر

در دادگاه 13 آوریل پیام های جانی دپ به همسایه اش ایزاک باروچ رو شد.

متن این پیام ها در توییتر منتشر شد و اینگونه بود که:« امیدوارم جسد امبر در یک مخزن لعنتی بپوسد». این پیام در دادگاه مقابل جانی و آقای باروچ خوانده شد و باروچ هم تایید کرد که بله چنین پیامی از طرف آقای دپ برایش ارسال شده بود.

باروچ در دادگاه حضور داشت چون وکیل امبر، ایلاین برودوف او را به دادگاه احضار کرده بود. ما در حال بررسی هستیم تا ببینیم آقای دپ به این پیام ها چه واکنشی نشان می دهند.

جانی تهمت های آزار جنسی امبر را رد می کند!

در لحظات اولیه دادگاه، وکیل امبر، آقای بن راتنبورن اینگونه اعلام که امبر هرد مورد خشونت جنسی جانی دپ بوده است. البته ادعا شده که امبر مورد خشونت خانگی و سو استفاده جنسی قرار گرفته تا حدی که بدنش دفرمه شده است. البته فقط این نیست. در دادگاه این طور اعلام شد که سو استفاده جانی از امبر، فیزیکی، روانی، کلامی و احساسی بوده است.

راتنبورن در این مورد گفته: «خانم هرد حالا می خواهند در مورد بدترین خشونت هایی که در زمان رابطه با آقای دپ داشته است صحبت کند. خانم هرد حالا به مکان احضار می شوند تا به تصویری ترین شکل ممکن توضیح دهند که مورد چه آزارهای جنسی قرار گرفته است»

در این میان سخنگویی از طرف دپ کلیه این اتهامات را رد کرده و این طور ادعا کرده که گفته های امبر همگی ساخته ای هوشمندانه از ذهن خلاق او هستند تا با شوکه کردن فضای هالیوود نظر عموم را به سمت او جلب کند.

جانی و امبر هر دو در سو استفاده ای دوطرف نقش داشتند؟

لارن اویس اندرسون، روانشناسی که هم با دپ کار کرده هم با امبر در دادگاه تاریخ 14 آوریل اینگونه شهادت داده است که هر دوی این زوج در رابطه ای متقابل از هم سو استفاده می کردند.

این روانشناس که امبر و دپ را چندین بار بین اکتبر و دسامبر 2015 ویزیت کرده است در مصاحبه با  variety اینگونه اعلام کرده که دپ پیش از این هم شرکای جنسی اش را آزار می داد و مورد آزارشان بود. اما این بار این رابطه دو جانبه با امبر خوب پیش نرفت. البته جانی قبول نکرده که در رابطه با امبر خشن بوده است. در عین حال لارن شهادت داده است که این زوج اصلا مهارت ارتباط با یکدیگر را نداشتند.

این روان شناس در ادامه اینگونه گفته که: « خانم هرد حرف هایش را مانند چکشی بر سر جانی می کوبید. تند حرف می زدن و آقای دپ نمی توانست به سرعت حرف زدن های او برسد. آقای دپ می گفت که امبر را خیلی دوست دارد و امبر هم می گفت که من احمق نیستم. چون خانم هرد می دانستند که کاری که انجام می دهند اصلا رفتار سالمی نیست»

دکتر جانی دپ درمان انگشت آسیب دیده او را به یاد می آورد

دیوید کیپر، پزشک جانی در دادگاه 18 آوریل شرکت کرد تا در مورد انگشت آسیب دیده جانی شهادت دهد. در این شهادت که مربوط به درمان انگشت آسیب دیده جانی در فوریه می شود، دیوید کیپر جزییات ریز ماجرا را رو کرده است. این پزشک گفته که در زمان تمیز کردن انشگت زخمی نمی دانسته چه اتفاقی برای جانی افتاده است.

دپ پیش از این ادعا کرده بود که امبر شیشه ودکا را به سمتش پرتاپ کرده و باعث شده انگشتش به این صورت آسیب ببیند. دپ در ادامه ادعا کرده که برای خوب شدن انگشتش مجبور شده سه بار عمل جراحی انجام دهد. این 50 میلیون دلار غرامت را برای همین خواسته است. چون زمانی ترس این را داشته که انگشتش، بازویش و یا حتی جانش را از دست بدهد.

دادگاه از کیپر پرسیده که در آن زمان جانی علت بریدگی را چه اعلام کرده؟ کیپر هم گفت که جانی به او پیامی داده و در پیام گفته که خودش انگشتش را با چاقو بریده است. حتی به اورژانس هم همین حرف را زده بود.

چرا جانی از امبر، شکایتِ هتک حرمت و رسوایی کرده؟

چرا جانی از امبر، شکایتِ هتک حرمت و رسوایی کرده؟

جانی در دادگاه 19 آوریل در جایگاه حاضر شد و توضیح داد که اصلا چرا از امبر به خاطر هتک حرمت و رسوایی شکایت کرده و غرامت هم خواسته است؟

جانی علت این شکایت را اینگونه توضیح داده است: «من احساس کردم که باید از جا بلند شوم و از حقم دفاع کنم. نه برای خودم و آبرویم که از بین رفته بود. به خاطر فرزندانم که در آن زمان 14 و 16 سال سن داشتند. دختر جانی، لیلی رز دپ در زمان دادگاه 22 ساله و پسرش جک دپ 20 ساله هستند. هر دو هم از همسر سابق جک، ونسا پارادایز هستند. جانی ادامه داد که: « فرزندان من در آن زمان دبیرستانی بودند. با خودم فکر می کردم که چقدر بد است بچه ها به مدرسه بروند و دوستانشان ایگونه صدایش کنند که هی پدرت علت سیاهی و کبودی روی صورت خانم هرد است». تصویر این کبودی در ژوئن سال 2016 روی جلد مجله چاپ شده بود و صورت امبر به شدت کبود بود.

دپ در ادامه ادعا کرده که هیچ وقت در رابطه اش با امبر او را کتک نزده و هیچ وقت در طول زندگی اش دستش را روی هیچ زنی بلند نکرده است.

جانی در ادامه خاطر نشان کرده: « از روزهای زندگی اش با امبر شش سال می گذرد. خیلی عجیب است که یک روز بیدار شوی و ببینی پرنسس زندگی ات در موردت اینگونه صحبت کرده. نه من، نه فرزندانم و نه همه کسانی که به من ایمان داشتند؛ هیچ کدام مستحق شنیدن چنین حرف هایی نبودیم. این حرف ها را می زنم تا از حقم دفاع کنم. وگرنه قصد این را ندارم که کسی حرفم را باور کند. نمی خواهم کسی باور کند که من خشن بوده ام، دروغ گفته ام یا نقش بازی کرده ام.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.