Take a fresh look at your lifestyle.

همسران مرلین مونرو؛ داستان ۳ ازدواج مرلین مونرو

مرلین مونرو با نام اصلی نورما جین مورتنسون مدل و ستاره ماندگار هالیوودی است، زندگینامه مرلین مونرو پر از حوادث عجیب و غریب است، او به عنوان یکی از نمادهای زیبایی در قرن بیستم بوده است، وی سه بار در زندگی اش ازدواج کرده است. ما در این مطلب قصد داریم به بیوگرافی مرلین مونرو، همسران مرلین مونرو به نام های جیمز دوگرتی، جو دی‌ ماجیو، آرتور میلر، علت جذابیت مرلین مونرو و مرگ مرلین مونرو بپردازیم، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

بیوگرافی مرلین مونرو

مرلین مونرو بازیگر، کمدین، خواننده و مدل آمریکایی بوده است. وی به بازی در نقش شخصیت‌ های کمدی بامب‌ شل بلوند معروف و به یکی از ماندگارترین چهره های نمادین جهان تبدیل شد. علت جذابیت و معروفیت مرلین مونرو به دلیل مبارزات شخصی و حرفه ای اش در صنعت فیلم و هم به این دلیل است که از محبوب‌ ترین سمبل‌ های جذابیت جنسی دهه ی 1950 و اوایل دهه ی 1960 بوده و یکی از نمادهای انقلاب جنسی آن زمان به شمار می آمد.

مونرو در شهر لس آنجلس به دنیا آمد و بزرگ شد. وی در 9 سالگی به یتیم خانه سپرده شد و در این مدت 11 خانواده سرپرستی او را برعهده داشتند، او در دومین خانه که سرپرستی وی را به عهده داشتند مورد تجاوز قرار گرفت و از آن به بعد به طور عمیقی احساس نا امنی میکرد و این تجاور تاثیرات روانی عمیقی بر وی گذاشت.

همسران مرلین مونرو

زندگی مرلین مونرو به این صورت بود که اگر مردی را دیوانه وار دوست داشت، آن مرد مریلین را دوستش نمی‌ داشت و اگر مردی مونرو را دوست داشت، مریلین علاقه‌ای به او نشان نمیداد. همین مسئله هم باعث شد این بازیگر مشهور هالیوود زندگی پرماجرایی را تجربه کند.

مرلین مونرو سه بار در زندگی اش ازدواج کرده است، جیمز دوگرتی (1942 تا 1946). جو دی ماجیو (Joe DiMaggio) (1954) و آرتور میلر (Arthur Miller) (1956 تا 1961) از همسران مرلین مونرو میباشند.

همسر اول مرلین مونرو: جیمز دوگرتی

همسر اول مرلین مونرو
همسر اول مرلین مونرو

مرلین مونرو در سال 1942 وقتی 16 سال داشت با جیم دوگرتی ازدواج کرد، این ازدواج 4 سال بیشتر دوام نداشت و بعد از اینکه حرفه مونرو شروع به اوج گرفتن کرد او به دنبال طلاق گرفتن افتاد و این زوج در سال 1946 بصورت توافقی از هم جدا شدند.

همسر دوم مرلین مونرو: جو دی ماجیو

در سال 1954، ازدواج دوم مرلین مونرو صورت گرفت، مونرو با جو دی ماجیو ازدواج کرد، همسر مونرو قهرمان بیسبال بود، اما این زندگی مشترک هم با مشکلات فراوانی همراه بود. مونرو دو سقط جنین و حاملگی خارج از رحم را در این زندگی تجربه کرد. بعد از اینکه میلر و مونرو با هم در مورد آخرین فیلم او به نام The Misfits کار کردند، آنها در 20 ژانویه 1961 از هم جدا شدند و زندگی پر تنش آنها 9 ماه بیشتر دوام نیاورد.

همسر سوم مرلین مونرو: آرتور میلر

مرلین مونرو و آرتور میلر
مرلین مونرو و آرتور میلر

مرلین مونرو در سال 1955 برای سومین بار با آرتور میلر نمایشنامه نویس برجسته آمریکایی ازدواج کرد، این زندگی مشترک هم 5 سال به طول انجامیدو در این مدت مونرو سه بار سقط جنین داشت، این موضوع تاثیر روحی اسف باری روی مریلین گذاشت به طوری که به قرص‌ هایی که پزشک تجویز کرده بود اعتیاد پیدا کرد. قابل ذکر است که مونرو در طول ازدواج سومش روبط عاشقانه اش را با همسر قبلی خود جو دی ماجیو را نیز حفظ کرده بود.

علت مرگ مرلین مونرو

علت مرگ مرلین مونرو در آن زمان خود کشی بر اثر مصرف بیش از حد دارو های خواب‌ آور و آرام‌ بخش اعلام شد. اما برخی معتقدند که یک توطئه و مجموعه حوادث سری و مخفی منجر به مرگ وی شده است. مریلین مونرو در هشتم اوت 1962 میلادی، در یکی از آرامگاه‌ های مشهور شهر لس‌ آنجلس، به نام گورستان وست‌وود به خاک سپرده شد. پلیس علت مرگ وی را میزان بالای نمک اسید باربیروتیک در بدن او اعلام کرد.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. سارینا می گوید

    Ok
    good
    Nais

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.