Take a fresh look at your lifestyle.

افتتاحیه جام جهانی قطر ۲۰۲۲ ساعت چند است؟

قطر میزبان جام جهانی 2022 روز یکشنبه 29 آبان 1401 مصادف با 20 نوامبر 2022 در بازی افتتاحیه جام جهانی با اکوادور بازی می کند اما قبل از آن مراسم افتتاحیه جام جهانی برگزار می گردد. آیا در مورد ساعت مراسم افتتاحیه جام جهانی قطر 2022 به وقت ایران اطلاعاتی دارید؟ اگر نه ادامه مطلب را بخوانید.

ساعت اجرای مراسم افتتاحیه جام جهانی قطر 2022

جام جهانی امسال با بازی قطر مقابل اکوادور آغاز می شود اما یک ساعت قبل از آن مراسم پر زرق و برق افتتاحیه برگزار می شود. مراسم افتتاحیه جام جهانی 2022 ساعت 18:30 به وقت ایران روز یکشنبه 29 آبان و 20 نوامبر در ورزشگاه 60 هزار نفری البیت الخور قطر برگزار خواهد شد.

این مراسم ابتدا قرار بود در 21 نوامبر و پس از دو بازی اول برگزار شود، اما برای حفظ سنت این مراسم همراه با بازی افتتاحیه بین قطر و اکوادور برگزار می شود.

استادیوم البیت قطر
استادیوم البیت قطر محل برگزاری مراسم افتتاحیه جام جهانی 2022

خواننده افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر کیست؟

در 12 نوامبر، گروه BTS کره جنوبی در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که یکی از خواننده های آنها، جونگ کوک، در مراسم افتتاحیه اجرا خواهد کرد.

در ماه سپتامبر، لیل بیبی، خواننده رپ آمریکایی نیز در توییتی اعلام کرد که با انتشار سرود جام جهانی “The World Is Yours To Take” در جام جهانی اجرا خواهد کرد، در حالی که انتظار می رود نورا فاتحی، بازیگر کانادایی، آهنگ رسمی مسابقات را بخواند.

تیم ملی کشورمان 30 آبان اول بازی خود در جام جهانی 2022 مقابل انگلیس را انجام خواهد داد. برای دیدن زمانبندی بازی‌ های جام جهانی 2022 قطر کلیک کنید.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.