Take a fresh look at your lifestyle.

شرایط فروش خودرو به مادران با ۳ فرزند 

گروه خودروسازی ایران خودرو به منظور حمایت از قانون تازه تصویب شده حمایت از خانواده و جوانی جمعیت طرح فروش ویژه ای برای مادرانی که دارای بیش از 2 فرزند و بیشتر دارند اجرایی کرده و ظرفیت قابل توجهی از خودروهای خود را برای این قشر در نظر گرفته است.

شرایط فروش ایران خودرو برای مادران دارای بیش از 2 فرزند چیست؟

پس از ابلاغ بخشنامه طرح‌ فروش ویژه مادران ایران خودرو که در کنار دیگر طرح های فروش اجرا می شود، مادرانی که تاریخ تولد فرزند آن ها پس از 19 آبان امسال باشد می توانند برای ثبت نام خودرو اقدام کنند.

گروه صنعتی ایران‌خودرو در نظر دارد، طرح‌ فروش ویژه مادران را همزمان با سایر روش‌های فروش اجرا کند و بدین ترتیب پس از ابلاغ بخشنامه، امکان ثبت‌نام برای مادرانی که تولد فرزندشان از تاریخ نوزدهم آبان ماه امسال به بعد است، فراهم خواهد شد.

در طرح فروش ویژه مادران به تمامی مادران متقاضی بدون قرعه کشی خودرو تعلق می گیرد اما چنانچه تعداد ثبت نام کنندگان بیش از ظرفیت باشد قرعه کشی انجام خواهد شد. اطلاعات مادران بررسی شده و سپس ثبت نام قطعی انجام می شود. ظرفی

در صورتی‌که تعداد مادران متقاضی بیش از ظرفیت فروش باشد، از طریق قرعه‌کشی و در غیر این‌صورت بدون قرعه‌کشی ثبت‌نام انجام می‌شود.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.