Take a fresh look at your lifestyle.

هزینه کاشت مو در تهران و سایر استان های کشور در سال ۱۴۰۱

مو و ابرو از فاکتور های مهم زیبایی صورت بشمار می آید. امروزه با روش های مدرن کاشت مو افرادی که موهای کم پشت دارند و یا موهایش بطور کامل ریخته، دیگر نگرانی نخواهند داشت. می توانند با مراجعه به مراکزی که بطور تخصصی و حرفه ای کاشت مو را انجام می دهند زیبایی چهره شان را دو چندان کنند. دغدغه بسیاری از افرادی که قصد انجام این کار را دارند هزینه و قیمت آن است که ما در این مطلب به هزینه کاشت مو در تهران و سایر استان های کشور در سال ۱۴۰۱ می پردازیم.

هزینه کاشت مو در تهران و شهرستان ها در 1401 چقدر است؟

تا کنون نرخ مشخصی برای کاشت مو در تهران در سال 1401 تصویب نشد چراکه عوامل متعددی همچون روش کاشت، میزان گرافت مو، دستمزد متخصص و هزینه کلینیک تعیین کننده هزینه کاشت مو می باشند. از این رو نمی توان در این مطلب قیمت دقیقی برای کاشت مو در سال 1401، ارائه کرد و باید طی یک جلسه مشاوره حضوری میزان گرافت مو، روش کاشت و سایر فاکتور های موثر بر قیمت نهایی مشخص شوند که معمولا بین 7 الی 10 میلیون می توان در نظر گرفت.

این تفکر اشتباه است که هزینه کاشت مو در تهران گران تر از هزینه کاشت مو در شهرستان ها می باشد! درست است که کاشت مو نرخ مشخصی ندارد اما همانطور که گفته شد عوامل زیادی درتعیین قیمت این عمل زیبایی دخیل هستند. ممکن است شما از طریق یک آگهی تبلیغاتی کاشت مو در شهرستانی قیمتی را بشنوید که در مقایسه با قیمت کلینیکی که در تهران مشاوره حضوری رفته اید، 50 درصد ارزان تر باشد اما این دلیل برای گرانی کاشت مو در تهران نیست. چراکه شما هیچ اطلاعاتی در خصوص روش کاشت مو در شهرستان و … ندارید و باید بصورت حضوری مراجعه کنید و تمامی فاکتور ها را مقایسه کنید.

هر چه تکنولوژی بکار رفته در کاشت مو پیشرفته تر باشد بالطبع هزینه کاش مو نیز بیشتر خواهد شد. در مقایسه هزینه کاشت مو حتما مهارت و تجربه پزشک متخصص و همینطور کلینیک را جدی بگیرید. استفاده ابزار های استریل، مدرن و همچنین رعایت اصول بهداشتی بسیار مهم است. اگر این عمل در یک محیط آلوده و غیر استاندارد انجام شود قطعا بر سلامتی فرد، کیفیت کار انجام شده و ماندگار موهای کاشته شده تاثیر دارد.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.