Take a fresh look at your lifestyle.

سریال سقوط چند شنبه ها میاد +ساعت پخش و اسامی بازیگران

یکی از سریال های جدید فیلیمو، سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده و تهیه کنندگی محمدرضا منصوری می باشد که مضمون عاشقانه سیاسی و جاسوسی دارد و اولین قسمت آن در تاریخ 15 دی ماه 1401 پخش شده است. فیلمبرداری سریال سقوط در ایران و عراق انجام شده و محمدحسین مهدویان به عنوان مشاور کارگردان در سریال سقوط حضور دارد. برای اینکه بدانید سریال سقوط چند شنبه ها میاد، چند قسمت است و داستان سریال سقوط چیست، در این مطلب همراه ما باشید.

سریال سقوط چند شنبه ها پخش میشود

سریال سقوط نمایش خانگی به کارگردانی سجاد پهلوان زاده و بازی حمید فرخ نژاد و عباس جمشیدی فر، روزهای چهارشنبه ساعت 8 صبح از فیلیمو پخش می شود و شامل 9 قسمت 84 دقیقه ای می باشد. شروع سریال سقوط با ماه عسل دو زوج عاشق است که اتفاقات تلخی را بهمراه دارد….

اولین قسمت سریال سقوط روز پنجشنبه 15 دی 1401 پخش شد و تاکنون دو قسمت از این سریال عرضه شده است. اما قرار است قسمت های بعدی سریال سقوط روزهای چهارشنبه ساعت 8 صبح از فیلیمو پخش شود.

داستان سریال سقوط

کارگردان سریال سقوط سجاد پهلوان زاده و محمد حسین مهدویان مشاور کارگردان است. داستان سریال سقوط، روایتی از داعش است که در آن دختر پسر جوانی بعد از آشنایی در دانشگاه و ازدواج، به دلیل مشکلات مالی مجبور به زندگی دور از هم می شوند و مرد در خارج از کشور مشغول به کار می شود. همسر او در سنندج با وجود سختی ها با عشق به زندگی مشترکشان ادامه می دهد اما بعد از مدتی متوجه حضور همسرش در داعش می شود….

این سریال برای اولین بار صحنه های جنگی پرهزینه را در شبکه نمایش خانگی به تصویر کشیده است.

زمان پخش سریال سقوط

سریال سقوط روز های چهارشنبه ساعت 8 صبح از فیلیمو پخش می شود.

سریال سقوط چند قسمت است

تعداد قسمت های سریال سقوط 9 قسمت است و یک مینی سریال محسوب می شود.

سریال سقوط بازیگران

بازیگران سریال سقوط عبارتند از:

  • حمید فرخ نژاد
  • عباس جمشیدی فر
  • الناز ملک
  • سجاد بابایی
  • ابتسام بغلانی
  • وحید آقاپور
  • امین میری
  • و ….

در سریال سقوط بازیگران نوظهور و با استعدادی به چشم می خورند و بویژه بازیگرانی از قومیت کرد و عرب ایرانی ایفای نقش کرده اند.

برای دانلود قانونی سریال سقوط روی لینک زیر کلیک کنید.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.