Take a fresh look at your lifestyle.

رای نهایی دادگاه امبر هرد و جانی دپ اعلام شد!

رای نهایی دادگاه امبر هرد و جانی دپ پس از 6 هفته کش مکش بالاخره اعلام شد! شش هفته از شروع دادگاه اعاده حیثیت دو ستاره دنیای هالییود، جانی دپ و امبر هرد می گذرد. جانی در این دادگاه از همسر سابقش شکایت کرده و گفته که امبر بر علیهه او حرف هایی در دنیای مجازی زده و به شکل واضحی او را به سو استفاده جنسی محکوم کرده است و تقاضای غراب 50 میلیون دلار کرده!

مطالب پیشنهادی: بهترین فیلم های جانی دپ

رای نهایی دادگاه امبر هرد و جانی دپ به نفع جک اسپارو

در روز چهارشنبه هیئت منصفه هفت نفره این دادگاه به این نتیجه رسید که آقای جانی دپ بوده که مورد آزار و اذیت امبر قرار گرفته است. این خانم در سال 2018 با واشینگتون پست مصابحه ای داشته و آنجا اعلام کرده که چهره ای است که مورد خشونت خانگی و سو استفاده جنسی قرار گرفته است. جانی هم شکایت کرده و با برنده شدن در این دادگاه 10 میلیون دلار خسارت گرفته است.

در طول این دادگاه جانی بارها و بارها تاکید کرده که هرگز اتهاماتش را مبنی بر سو استفاده جنسی، ضربه زدن به سر و مشت زدن نمی پذیرد. این ستاره بارها ردر طول دادگاه با بیان واضحی گفته بود که هرگز دستش روی هیچ زنی بلند نشده است. حالا هم نتیجه دادگاه به نفع او صارد شده. جانی پس از اعلام نتیجه از هیئت منصفه تشکر کرده و گفته که شما زندگی مرا به من برگرداندید.

امبر هم با شنیدن نتیجه دادگاه بیانیه ای اعلام کرده و در مورد رای دادگاه این گونه نوشته که بیش از آنچه فکر می کنید ناراحت و مایوس شدم.

این ستاره خبرساز دنیای هالییود در ادامه این گونه خاطر نشان کرده که: «قبلم شکسته و نمی دانم که یک دنیا مدرکی که بر عیله همسر سابقم به دادگاه ارائه داده بودم چطور نتوانسته جلوی قدرت و نفوذ او را در دادگاه بگیرد».

مطالب پیشنهادی: بهترین فیلم های امبر هرد

خانم هرد اصلا به این موضوع اشاره نکرده که دادگاه برای او هم 2 میلیون دلار غرامت اعاده حیثیت بریده است. آنهم به این خاطر که وکیل جانی در طول یکی از دادگاه ها حرفی نادرست بر عیله او زده بود. یکی از سخنگوهای امبر گفته که او در تلاش است تا به دادگاه درخواست تجدید نظر بدهد.

معمولا این دادگاه های حساس از چشم مردم مخفی می مانند تا نتیجه بدون آسیب به شهرت طرفین ختم به خیر شود. اما این مورد به بیرون درز پیدا کرده و در شبکه های مجازی و حتی تلویزیون پخش مستقیم می شد. خیلی اوقات می دیدیم که میم های این دادگاه هم درست شده بود.

جالب است بدانید که در پست سال 2018 خانم هرد هیچ اشاره مستقیمی به نام جانی نشده بود. اما جانی در دادگاه اعلام کرده بود که این پست مستقیما به ازدواج آنها اشاره دارد که در سال 2015 آغاز شده و تنها یکسال بعد از هم پاشیده! شکایت جانی هم همین بود؛ که در این پست امبر در موردش چیزهایی گفته که اصلا واقعی نبوده و قصدش فقط شست و شوی ذهنی طرفداران بوده است.

هیئت منصفه هم در دادگاه به این نتیجه رسید که بخش اعظم گفته های این خانم در پست سال 2018 دروغی بیش نبوده و به همین خاطر هم باید غرامت 10 میلیون دلاری بپردازد.

در مقابل امبر هم از جانی شکایت کرده بود، چرا که وکیلش در یکی از دادگاه ها به او لقب «حقه باز» داده بود. البته یکی دیگر از موضوعاتی که باعث شد جانی هم مجبور به پرداخت غرامت شود این بود که وکلا در طول دادگاه ادعا کرده بودند امبر به پنت هاوس آنها آسیب رسانده و در پستش گفته که جانی اینکار را کرده است. این داستان واقعیت نداشت و جانی مجبور شد برای این ادعای وکلایش 2 میلیون دلار غرامت بپردازد!

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.