Take a fresh look at your lifestyle.

مرحله اول یارانه ۴۰۰ هزار تومانی قابل برداشت شد

ستاد تنظیم بازار در اطلاعیه ای ضمن اعلام این موضوع که قیمت های جدید روغن، لبنیات، مرغ و تخم مرغ از امروز پنجشنبه 22 اردیبهشت 1401 اعمال می شود، از قابل برداشت بودن مرحله اول یارانه 400 و 300 هزار تومانی خبر داد و اعلام کرد: مبلغ کمک معیشتی واریزی برای ماه‌های اول از ساعات پایانی شب گذشته قابل برداشت شده است.

مرحله اول یارانه قابل برداشت شد/ قیمت نان و دارو تغییر نخواهد کرد

یارانه جدید دو ماه برای افراد یارانه بگیر در دو مرحله به فاصله کمتر از 24 ساعت واریز شد و حالا طبق تازه ترین خبرها امکان برداشت مرحله اول یارانه از ساعات پایانی شب گذشته فراهم شده است.

ستاد تنظیم بازار در کنار اعلام این خبر، از اعمال قیمت های جدید روغن، لبنیات، مرغ و تخم ‎مرغ از امروز خبر داده است. حال آنکه به تاکید این ستاد یارانه نان و دارو برای همه دهک ها برقرار بوده و قیمت ها افزایش نمی یابد.

مطالب مرتبط: ماجرای سهمیه بندی نان چیست؟

تکلیف یارانه نگرفته ها چه می شود؟

افرادی که خود را مستحق دریافت یارانه می دانند و به دهک بندی خود اعتراض دارند، جهت ثبت اعتراض و درخواست دریافت یارانه به سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانی hemayat.mcls.gov.ir رجوع کنند. شایان ذکر است که بعد از ثبت درخواست افراد، وضع و شرایطشان مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت واجد شرایط بودن، یارانه کمک معیشتی‌شان به طور کامل و از اول اجرای طرح محاسبه و پرداخت می شود.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.