Take a fresh look at your lifestyle.

آخرین اخبار از وضعیت سلامتی مهرداد میناوند

مهرداد میناوند، بازیکن، سابق تیم ملی ایران به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، در بیمارستان لاله تهران بستری شد. مهرداد میناوند متولد 9 آذر 1354 در تهران می باشد. وی در طول سالها فعالیت خود سابقه بازی در تیم های پرسپولیس ، اشتورم گراتس، الشباب و سپاهان را داشته است. آخرین اخبار از وضعیت سلامتی مهرداد میناوند را در این صفحه دنبال کنید.

آخرین اخبار از وضعیت سلامتی مهرداد میناوند

با پیگیری های مکرر متوجه شدیم که اخبار منتشر شد در فضای مجازی مبنی به کما رفتن مهرداد میناوند شایعه ای بیش نیست و پزشکان بیمارستان لاله به دلیل زجر تنفسی زیاد مجبور به لوله گذاری تنفسی برای وی شدند و با داروی های خواب آور وی را در حالت خواب مصنوعی نگهداشته اند.

طی آخرین پیگیری ها از سلامتی مهرداد میناوند، دریافتیم که وی شرایط خوبی نداشته و دکتر لطفی اعلام کرد که با عمل جراحی و اقداماتی برای باز کردن راه تنفسی مهرداد انجام شده که وضعیت اکسیژن خون و بهبود یافته است.

پس از عمل پاکسازی ریه و خواب مصنوعی، ملاک اصلی این است که وضعیت عمومی میناوند تا 10 روز آینده پایدار بماند. ملاک مهم دیگر این است که تا فردا وضعیت حادتر نشود. اگر ریه تا فردا با طوفان درگیر نشود، روند درمان به سمت بهبود پیش خواهد رفت.

به گفته سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی، سطح هوشیاری مهرداد میناوند بر اساس پروتکل های درمانی پایین است و سطح اکسیژن خون در طول روز تغییر می کند و اینکه میزان نوسانات در چه حدی است، در شرایط فعلی بسیار حائز اهمیت است.

اکنون علائم حیاتی (نبض، فشار خون و درجه حرارت بدن) مهرداد میناوند پایدار و طبیعی بوده و اما هنوز شرایط جدا کردن دستگاه تنفس مصنوعی را ندارد. پزشکان در بخش ICU بیمارستان لاله تهران امروز قرار است مداخلاتی را انجام دهند تا مشخص شود که آیا امکان جداسازی دستگاه تنفسی وجود دارد و یا خیر. اما متاسفانه مهرداد میناوند دقایقی پیش فوت کرد.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.