Take a fresh look at your lifestyle.

ازدواج جنیفر لوپز و بن افلک / عشق ۱۸ ساله به ثمر نشست!

بالاخره ازدواج کردند! بله درست خواندی! جنیفر لوپز و بن افلک شنبه شب در کلیسای کوچکی با هم ازدواج کردند. این ازدواج پایانی بسیار خوش برای رابطه ای است که بیش از 2 دهه کج دار و مریض به طول انجامیده. شاید هم آغازی بسیار خوش باشد برای رابطه ای عاشقانه و سالم!

جنیفر لوپز خودش این خبر را یکشنبه صبح در صفحه رسمی برای طرفدارنش منتشر کرده و اینگونه نوشته که بالاخره انجامش دادیم. البته جنیفر در آوریل گذشته خبر نامزدی اش با افلک را در همین پیج به صورت رسمی اعلام کرده بود.

مطالب پیشنهادی: استایل جنیفر لوپز در مراسم تحلیف بایدن

ازدواج جنیفر لوپز و بن افلک پس از 18 سال

ستاره مطلب امروز در ادامه اینگونه نوشته که: «عشق زیباست. عشق مهربان است و البته صبور!» جالب است بدانید که در پایان این نوشته، نام جنیفر لین افلک نوشته شده بود!

لوپز، ستاره همیشگی دنیای هالییود گفته که این زوج در روز شنبه با هواپیما به لاس وگاس رفتند. به کلیسای کوچک و سفیدی رفته و در صف منتظر ماندند تا 4 زوج دیگر ازدواج کنند و نهایتا نوبت آنها شود. بعد هم خیلی ساده مراسم ازدواج شان را کامل کرده و رسما زن و شوهر شدند.

جالب است بدانید که آهنگ ورود عروس خانم به این کلیسا را یک اسپیکر بلوتوثی کوچک پخش می کرد.

جیلو گفته: «راست می گویند تنها چیزی که انسان به آن نیاز دارد عشق است و بس! و من خیلی خوشحالم که شانس تجربه کردن این عشق را دارم. یک خانواده شاد و پنج فرزند دارم که از هر چیز دیگری برایم ارزشمند تر هستند. شاید این شادی دلیلی باشد برای حرکت به سمت جلو!»

«خیلی منتظر بودم تا بالاخره لحظه من برسد. لحظه ای که حتی فکرش را هم نمی کردم اینگونه باشد. منتظر بمانم تا ساعت 12:30 نصفه شب و بعد در کلیسایی کوچک پیمان ازدواج ببندم؛ آن هم در حالیکه فرزندانم کنارم هستند. عشق مفهومی ارزشمند است، شاید ارزشمند ترین مفهوم این دنیا! مفهومی که ارزشش را دارد تا مدتها برایش صبر کنی!»

خبر ازدواج این زوج اولین بار در روز یکشنبه شنیده شد. آن هم وقتی که کارمند دفتر ازدواجی در نوادا گواهی ازدواج این زوج در روز شنبه را در فضای اینترنت منتشر کرد. بر اساس عکس های منتشر شده از این گواهی، جنیفر نام فامیلی افلک را برای خودش انتخاب کرده است. لازم به ذکر است که وکلای افلک هنوز به این خبر واکنشی نشان نداده اند.

عکس قدیمی جنیفر لوپز و بن افلک

لوپز 52 ساله و افلک 49 ساله، دو ستاره مشهور هالییود در سال 2000 با هم قرار می گذاشتند. این زوج همان روزها هم خیلی خبرساز بودند و مردم آنها را به نام «بنیفر» می شناختند. حالا بار دیگر در 2022 به هم رسیدند تا آتش خوابیده زیر خاکستر را روشن کنند! البته باید بگویم که پس از جدایی شان در دو فیلم با هم همبازی بودند؛ جیلی در سال 2003 و دختری اهل جرسی در سال 2004! آن زمان هم نامزد کرده بودند اما رابطه شان هیچوقت به ازدواج نکشیده بود. البته علت تاخیر را در ازدواج شان را اینگونه اعلام کرده بودند: «توجه بیش از اندازه رسانه ها»!

این زوج در بیانیه ای مشترک در سال 2004 اینگونه اعلام کردند که: «وقتی برای برگزاری مراسم ازدواج سه لوکیشن متفاوت و سه تشریفات متفاوت را بررسی کردیم و باز هم به نتیجه ای واحد نرسیدیم فهمیدیم یک جای کار می لنگد». این بیانیه کمی قبل از جدایی شان منتشر شد.

پس از این افلک در سال 2005 با جنیفر گارنر ازدواج کرد و صاحب 3 فرزند شد. این زوج نهایتا در 2018 از هم جدا شدند.

لوپز هم پیش از این سه بار ازدواج کرده است. اولین ازدواجش که خیلی هم کوتاه بوده با اوجانی نوا از سال 1997 تا 1998؛ دومین ازدواجش با کریس جود از 2001 تا 2003 و سومین ازدواجش با خواننده معروف مارک آنتونی در سال 2004. جنیفر و مارک آنتونی نزدیک به یک دهه با هم بودند و دو قلوهایی 14 ساله جنیفر حاصل این ازدواج هستند.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.