Take a fresh look at your lifestyle.

فصل دوم سریال بازی مرکب کی میاد؟

هوانگ دونگ هیوک، کارگردان سریال جدید نتلفلکس در جریان کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرده بود که فیلمنامه سریال را در سال ۲۰۰۸ با الهام از یک بازی مربوط به کودکان و نوجوانان کره‌ای در دهه‌های ۱۹۷۰ و ۸۰ میلادی با نام بازی مرکب نوشته بوده، اما جذب سرمایه گذاران و بازیگران برای شروع پروژه دشوار بود. از آن گذشته، ۱۲ سال پیش، ژانر و طرح این سریال وحشیانه و غیر متعارف تلقی می‌شد. بنابراین این کارگردان در سال ۲۰۱۹ شروع به گسترش فیلمنامه Squid Game کرد و به لطف نتفلیکس، سریال سرانجام در ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱ (۲۶ شهریور ۱۴۰۰) منتشر شد. این سریال ۹ قسمتی در اولین روز‌های پخش با استقبال باورنکردنی از سوی مخاطبان قرار گرفت و توانست خودش را در صدر فهرست پربیننده‌ترین عناوین نتفلیکس جای دهد.

تاریخ انتشار فصل دوم سریال بازی مرکب

هوانگ دونگ-هیوک سازنده سریال کُره‌ای «بازی مرکب» در مصاحبه‌ای با آسوشیتدپرس ضمن تائید ساخت فصل دوم این مجموعه گفت: «فشار، تقاضا و عشق و علاقه فراوانی برای فصل دوم سریال وجود دارد و بنابراین چاره‌ای جز ساخت آن نداریم.

او همچین اعلام کرد سریال «بازی مرکب ۲» در مرحله برنامه ریزی است و با بازی‌ها و ماجراهای دیگری باز خواهیم گشت، اما جزئیات بیشتری درباره ادامه این سریال مطرح نکرد.

سریال «بازی مرکب» که در اواسط سپتامبر عرضه شد، درباره گروهی از افراد بدهکار و با مشکلات مالی و تجربیات متفاوت از زندگی است که در مجموعه‌ای از بازی‌های کودکانه مرگبار برای یک جایزه نزدیک به ۴۰ میلیون دلاری رقابت می‌کنند و این جایزه تنها یک برنده خواهد داشت و بازندگان کشته می‌شوند.

متاسفانه تا این لحظه هیچ خبر رسمی از عوامل سریال بازی مرکب و شبکه نت فلیکس (Netflix) مبنی بر ساخته شدن فصل دوم این سریال منتشر نشده است. اما با توجه به استقبال کم نظیر از این اثر تلویزیونی و نوع پایان آن، انتظار می رود تا به زودی خبر رسمی ساخته شدن فصل دوم سریال Squid Game منتشر شود. از طرفی با توجه به اینکه این سریال به تازگی به اتمام رسیده است و هنوز خیلی ها در تب و تاب اپیزود آخر آن هستند، طبیعیست که فعلا عکس العملی به آن نشان ندهند. لازم به ذکر است که اولین بار در سال 2019 در رابطه با ساخته شدن این سریال خبر هایی را شنیدیم و در سال 2021 منتشر شد و با این وجود باید تاریخ پخش فصل 2 سریال بازی مرکب / اسکوئید گیم را بین سال های 2023 و 2024 قطعی بدانیم.

منبع: پلی مگ، باشگاه خبرنگاران جوان، حرف تازه

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.