Take a fresh look at your lifestyle.

«شهرک کلیله و دمنه»؛ سریال مرضیه برومند از کجا پخش می شود؟

مرضیه برومند، کارگردان، نویسنده، شاعر و عروسک گردان 71 ساله از سریال عروسکی جدید خود به نام «شهرک کلیله و دمنه» با بیش از پنجاه شخصیت جدید رونمایی کرد.

مطالب پیشنهادی: زمان پخش سریال پوست شیر

زمان پخش سریال عروسکی «کلیله و دمنه» مرضیه برومند

«کلیله و دمنه» به کارگردانی خانم مرضیه برومند و تهیه کنندگی آقای سید مصطفی احمدی تهیه و ساخته شده است که از 30 اردیبهشت ماه در پلتفرم فیلم‌نت پخش می شود.

معرفی گویندگان و عروسک گردان های سریال «شهرک کلیله و دمنه»

«شهرک کلیله و دمنه» بزرگترین سریال عروسکی است که به دست مرضیه برومند و دیگر عواملش بعد از یک سال تلاش و زحمت ساخته شد و قرار است از پایان ماه جاری به طور اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت پخش شود.

مرضیه برومند درباره تولید مجموعه عروسکی «شهرک کلیله و دمنه» گفته است: نمی‌دانم چرا این عروسک‌ها دست از سر من برنمی‌دارند؛ البته شایدم من دست از سر این عروسک‌های بیچاره برنمی دارم آن هم در سن ۷۱ سالگی!

آزاده مویدی‌فرد، امیرحسین صدیق،‌ مسعود کرامتی، مریم سعادت، ژاله صامتی، امیر میرآقا، لیلی رشیدی، فریبا جدیکار، بهزاد عمرانی، نادر برهانی مرند، فرزاد حسنی، محمد عسگری، بهادر مالکی، رامین ناصرنصیر، محمدرضا مالکی، یوسف بختیاری، مهدی شاه‌پیری، سارا اقبال، آذین رئوف، علیرضا ناصحی، مهیار مجیب، نازی خاتمی، آنالی شکوری، سعید موسوی راضی، آزاده اسماعیل‌خانی، مرجان پورغلامحسین و مرضیه برومند از صداپیشگان شهرک کلیله و دمنه هستند.

اعتصامی‌‌فر، نگار شهبازی، علی پاکدست، پیمان فاطمی، مرجان نامور، هانی حسینی و محمد اعلمی نیز عروسک گردان های این سریال می باشند.

برای خرید و دانلود قانونی شهرک کلیله و دمنه روی لینک زیر کلیک کنید.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.