Take a fresh look at your lifestyle.

داستان فیلم روز ششم مصطفی زمانی + اسامی بازیگران

در حالی که شاهد اکران فیلم روز ششم با بازی مصطفی زمانی هستیم، سوالی که برای مخاطبان ایجاد می شود، مضمون و داستان فیلم سینمایی روز ششم است. فیلم سینمایی روز ششم با بازی مصطفی زمانی و کارگردانی حجت قاسم‌زاده اصل با دو سال تاخیر اکران شده و ساخت این فیلم در سال 99 صورت گرفته است. برای آشنایی با داستان فیلم روز ششم مصطفی زمانی و اسامی بازیگران این مطلب را دنبال کنید.

داستان فيلم روز ششم

موضوع فیلم سینمایی روز ششم در مورد جوانی به اسم احمد (با بازی مصطفی زمانی) است که تنها 6 روز برای زنده ماندن فرصت دارد. احمد به تازگی از زندان آزاد شده و باید طی 6 روز جواب سوالی که مربوط به اتفاقات گذشته است را پیدا کند، وگرنه کشته خواهد شد. دختری به نام نگین (بهاره افشاری) با اهداف شخصی او را در این مسیر همراهی می کند …

موضوع فیلم روز ششم مصطفی زمانی

فیلم سینمایی روز ششم یکی از مهم‌ ترین غایبان سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر بود. فیلم روز ششم ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی دارد و برای رده سنی بالای 13 سال پیشنهاد می شود.

اسامی بازیگران فیلم روز ششم

مصطفی زمانی، بهاره افشاری، جمشید هاشم‌ پور، امیر جعفری و مهران احمدی از بازیگران اصلی روز ششم هستند، از دیگران بازیگران فیلم سینمایی روز ششم می توان افشین هاشمی، همایون ارشادی، شیما نیک‌ پور، بهرام ابراهیمی، مهدی حسینی‌ نیا، نیلوفر کوخانی، شهاب عباسیان، محمد نریمانی، شهرام نیک‌ کار، لویی سیفی، فرهاد مهدوی و امیرعلی ملک‌ مطیعی را نام برد.

تهیه کننده فیلم روز ششم رحمان سیفی آزاد و نویسندگی و کارگردانی فیلم سینمایی روز ششم با حجت قاسم زاده اصل بوده است.

تصاویری از اکران مردمی فیلم روز ششم

فیلم روز ششم مصطفی زمانی

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.