Take a fresh look at your lifestyle.

موضوع سریال نوبت لیلی

در سریال نوبت لیلی تهیه کننده با انتخاب موضوع و مضمون تازه و کمتر دیده شده در سینما راهی سخت را در پیش روی خود قرار داده است، این سریال عاشقانه ای جذاب در سبکی جدید و در ژانر درام، رازآلود و عاشقانه پیش می رود، بر اساس گفته برخی منابع غیر رسمی داستان نوبت لیلی در سه برهه تاریخی روایت می شود، به عبارت دیگر موضوع سریال نوبت لیلی سرنوشت یک خانواده با مایه های فرا واقعی میباشد. با ما همراه باشید که با خواندن داستان سریال نوبت لیلی بیشتر به موضوع این سریال پی ببرید

معرفی سریال نوبت لیلی و خلاصه داستان

در معرفی سریال نوبت لیلی باید بگوییم که این سریال به کارگردانی و تهیه کنندگی روح الله حجازی ساخته شده است، این سریال با ژانر کمتر دیده شده در سینما آمده است. به این ترتیب که دختری به نام لیلی از طریق کتابی میفهمد او و خانوادش در زمان ها و مکان های مختلفی زندگی کرده اند. این یافته لیلی را بسیار شوکه می کند و در میابد که حالا نوبت اوست تا با یافتن تابلویی از اجداد و نیاکانش و رمزگشایی کتابچه مخصوص که به او ارث رسیده اسرار بزرگ زندگی خود و اجدادش را برای خود فاش کرده و به تمام این زندگی های که خود و نیاکانش زیسته اند معنا بدهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید:

آیا داستان سریال نوبت لیلی واقعیت دارد؟

سریال های درحال پخش شبکه خانگی تابستان ۱۴۰۱

سریال نوبت لیلی کی پخش می شود

سریال نوبت لیلی دوشنبه ها ساعت 20 از نماوا منتشر میشود، این سریال به صورت اختصاصی برای پخش از شبکه نمایش خانگی نماوا تهیه شده است.

بازیگران سریال نوبت لیلی

از بازیگران سریال نوبت لیلی می توان به حمید فرخ نژاد، مریلا زارعی، گوهر خیراندیش، مهران غفوریان، مسعود کرامتی، نادر فلاح، پردیس احمدیه، محمد امین شعرباف، لادن مستوفی، علیرضا جعفری، مهدخت مولایی، فرزین محدث، ساغر قناعت، نیوشا علیپور، افسانه کمالی و راضیه منصوری اشاره کرد.

برای خرید قانونی نوبت لیلی روی لینک زیر کلیک کنید:

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.