Take a fresh look at your lifestyle.

یارانه ۳۰۰ هزار تومانی خرداد ۱۴۰۱ قابل برداشت شد

یارانه 300 و 400 هزار تومانی خرداد 1401 از ساعت 24 روز شنبه 21 خرداد ماه قابل برداشت شد. سازمان هدفمندسازی یارانه ها در این خصوص اعلام کرد: «مبالغ واریزی یارانه نقدی مرحله یکصد و سی و ششمین کمک معیشتی به حساب سرپرستان خانوار، از ساعت ۲۴ روز گذشته شنبه، بیست‌ویکم خرداد ۱۴۰۱ قابل برداشت است.»

مطالب پیشنهادی: یارانه تیر ماه ۱۴۰۱ کی واریز می شود؟

یارانه خرداد 1401 قابل برداشت شد

طبق دهک بندی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همانطور که در اردیبهشت ماه برای سرپرستان خانوارهای دهک اول تا سوم 400 هزار تومان و برای دهک های چهارم تا نهم 300 هزار تومان واریز گشت، در مرحله 136 مربوط به خرداد ماه نیز مشمولان دهک اول تا سوم 400 هزار تومان و یارانه بگیران دهک چهارم تا نهم 300 هزار تومان یارانه دریافت نمودند.

لازم به ذکر است که اقساط وام قرض الحسنه 1 میلیون تومانی کمک معیشت نقدی و کرونا از حساب سرپرستانی که این تسهیلات را دریافت کرده بودند، کسر شده است.

یارانه خرداد چه کسانی قابل برداشت نیست؟

سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها در این باره اظهار داشته است: افرادی که درخواست بازبینی مجدد را داده بودند و یارانه مرحله 135 به حساب‌شان واریز شده بود و به حالت مسدود بود، همچنان در حالت مسدودی باقی می ماند تا بررسی های وزارت تعاون نهایی گردد.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.