Take a fresh look at your lifestyle.

زمان فینال جام جهانی ۲۰۲۲/ ساعت دقیق به وقت ایران

جام جهانی 2022 قطر به سرعت به پایان خود نزدیک می شود و همه منتظرند تا بازی فینال جام جهانی 2022 را تماشا کنند و ببینند کدام کشور با جام برمیگردد. فینال جام جهانی 2022 بین آرژانتین و فرانسه برگزار می شود. بازی مراکش و فرانسه چهارشنبه 23 آذر ساعت 22:30 برگزار شد و تیم ملی فوتبال فرانسه توانست با نتیجه 2 بر صفر مراکش را شکست دهد و اکنون باید منتظر باشیم در روز فینال به مصاف آرژانتین برود. آرژانتین در آخرین بازی خود توانست با نتیجه 3 بر هیچ حریف خود کرواسی را شکست دهد.

ساعت بازی فینال جام جهانی آرژانتین و فرانسه

یکشنبه 27 آذر 1401 ساعت 18:30

جام جهانی 2022 قطر شوک ها و شگفتی های زیادی را به همراه داشته است. انگلیس تحت هدایت گرت ساوتگیت هفته گذشته در مرحله یک چهارم نهایی توسط فرانسه حذف شد و هری کین یک ضربه تعیین کننده را از دست داد تا نتیجه 2-2 به تساوی برسد.

اکنون در مرحله حیاتی نیمه نهایی، تنها چهار تیم باقی مانده اند و پایان افسانه ای لیونل مسی برای گرفتن بزرگترین جایزه فوتبال در سن 35 سالگی هنوز محتمل است. مراکش شگفتی ساز این دوره از بازی های جام جهانی توانسته قدرت‌ های اروپایی اسپانیا و پرتغال را حذف کند.

کرواسی نیز شنبه 26 آذر، ساعت 18:30در ورزشگاه بین‌ المللی خلیفه به مصاف مراکش می رود تا تیم سوم جام جهانی 2022 قطر مشخص شود.

فینال جام جهانی کی است؟

فینال جام جهانی یکشنبه 18 دسامبر (27 آذر) برگزار شود.

فینال جام جهانی 2022 کجا برگزار می شود؟

بازی فینال جام جهانی قطر قرار است در ورزشگاه لوسیل برگزار شود که خارج از دوحه واقع شده است.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.