Take a fresh look at your lifestyle.

صداپیشگان شهرک کلیله و دمنه

شهرک کلیله و دمنه، جدیدترین اثر مرضیه برومند به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و نویسندگی کورش نریمانی می باشد که از 30 اردیبهشت 1401 در لیست سریال های نمایش خانگی قرار گرفت. اما شهرک کلیله و دمنه را از کجا ببینیم؟ علاقه مندان می توانند روزهای پنجشنبه هر هفته در پلتفرم فیلیمو شهرک کلیله و دمنه را تماشا نمایند. کلیله و دمنه دارای ژانر عروسکی بوده که در کنار بچه ها، بزرگترها نیز می توانند به تماشای این سریال جذاب بنشینند. اما صداپیشگان شهرک کلیله و دمنه چه کسانی هستند؟ این مطلب را با معرفی صداپیشگان شهرک کلیله و دمنه دنبال نمایید.

مطالب پیشنهادی: صداپیشگان مهمونی ایرج طهماسب

صداپیشگان شهرک کلیله و دمنه چه کسانی هستند؟

صداپیشگان شهرک کلیله و دمنه را امیرحسین صدیق، ژاله صامتی، مسعود کرامتی، امیر میرآقا، رامین ناصرنصیر، آذین رئوف، فریبا جدیکار، محمدرضا مالکی، مریم سعادت، امیر میرآقا، لیلی رشیدی، نادر برهانی مرند، بهزاد عمرانی، محمد عسگری، فرزاد حسنی، بهادر مالکی، مهدی شاه پیری، یوسف بختیاری، آنالی شکوری، آزاده اسماعیل خانی، مرجان پورغلامحسین، سعید موسوی راضی، نازی خاتمی، مهیار مجیب، علیرضا ناصحی، سارا اقبال و در آخر مرضیه برومند تشکیل می دهند.

محمد اعلمی، مرجان نامور، علی پاکدست، نگار شهبازی، علی اعتصامی فر، هانی حسینی و پیمان فاطمی نیز عروسک گردان های شهرک کلیله و دمنه می باشند.

برای خرید قانونی شهرک کلیله و دمنه روی لینک زیر کلیک کنید:

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.