Take a fresh look at your lifestyle.

وینسنت کسل برای بازی در «کفن‌ها» دیوید کراننبرگ انتخاب شد!

دیوید پل کروننبرگ سی سی اونت کارگردان، فیلمنامه نویس و بازیگر کانادایی است. او یکی از مبتکران اصلی چیزی است که معمولاً به عنوان ژانر وحشت بدن شناخته می‌شود، با فیلم‌هایش که به بررسی دگرگونی‌های جسمی احشایی، عفونت، فناوری و درهم‌آمیختگی امر روانی با جسم می‌پردازد. اینبار وینسنت کسل با دیوید کراننبرگ برای «کفن‌ها» که یک فیلم هیجان‌انگیز جدید از کارگردان فیلم‌های «تاریخ خشونت» و «زنگ‌زنان مرده» است، مجدد با یکدیگر همکاری می کنند.

نویسندگی و کارگردانی این فیلم کراننبرگ است. نقش اصلی این فیلم یک، تاجری مبتکر اما افسرده و غمگین است که می خواهد دستگاهی برای ارتباط با مردگان بسازد و در کفن آنها بگذارد!

مطالب پیشنهادی: «دکتر استرنج 2» رکوردار باکس آفیس شد

خلاصه داستان فیلم «کفن ها»

کسل و کراننبرگ قبلاً در فیلم های «قول‌های شرقی» و «روش خطرناک» با هم همکاری کردند. در فیلم «کفن ها»، نقش اصلی داستان بعد از اینکه متوجه می شود چند قبر از جمله قبر همسرش، تخریب شده، تلاش می کند تا انگیزه واضحی برای این حمله کشف کند. حل معمای اینکه چه کسی این ویرانی را به بار آورده است او را در مسیری بسیار هیجان انگیزی قرار می دهد.

سعید بن سعید (SBS Productions) و مارتین کاتز (Prospero Pictures) تهیه کنندگی این فیلم را برعهده خواهند داشت و CAA Media Finance مدیریت فروش ایالات متحده و FilmNation Entertainment بر توزیع بین‌المللی نظارت دارد. فروش در کن آغاز می شود، جایی که کراننبرگ آخرین فیلم خود، “جنایت های آینده” را با بازی ویگو مورتنسن، لیا سیدوکس و کریستن استوارت به نمایش می گذارد.

از آثار کسل نیز می توان به «دوازده اوشن»، «سیزده اوشن» و «قوی سیاه» اشاره کرد. او کار خود را در فرانسه در سال 1988 در تلویزیون و سینما آغاز کرد و با «لا هاین» در سال 1995 وقفه زیادی کسب کرد. او در بیش از 80 فیلم در فرانسه و آمریکا بازی کرد.

فیلمبرداری «کفن‌ها» در مارس ۲۰۲۳ آغاز می‌شود. ما از این که با تخیل متمایز دیوید کراننبرگ به جدیدترین جهان سفر می کنیم، هیجان زده هستیم. توانایی او در نوشتن فیلمنامه‌های هوشمندانه و نامتعارف و سپس تبدیل آنها به تجربه‌های منحصربه‌فرد روی پرده زبانزد است!

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.