Take a fresh look at your lifestyle.

بیماری همسر ویل اسمیت چه بود؟

چند روز قبل، سیلی که بازیگر مشهور هالیوود ویل اسمیت نثار مجری مراسم اوسکار 2022 کرد، سوژه داغ رسانه ها شد. ویل اسمیت دلیل این رفتار ناشایست را توهین مجری به همسر بیمارش بیان کرد. برای کاربران این سوال مطرح شد که بیماری همسر ویل اسمیت چه بود؟ گویا همسر ویل اسمیت، جیدا پینکت به بیماری ریزش موی «آلوپسی» مبتلا می باشد که هنوز هم درمان قطعی ندارد و این بازیگر مشهور از شوخی مجری با بیماری و سر تراشیده همسرش خشمگین شده است.

همسر ویل اسمیت چه بیماری دارد؟

بیماری ریزش موی «آلوپسی» که جیدا پینکت، همسر ویل اسمیت به آن مبتلا است، پس از رخداد اسکار مرکز توجه بسیاری شده است.

جیدا پینکت چهار سال پیش که با سر تراشیده در جلوی دوربین ظاهر شد، درباره این بیماری توضیح داد. مشخص نیست که کریس راک، کمدین-مجری اسکار ۲۰۲۲ که سر تراشیده جیدا پینکت را موضوع شوخی قرار داد، از بیماری او باخبر بوده است یا خیر، اما شوخی او ویل اسمیت را به خشم آورد. اسمیت در نامه سرگشاده‌ای که روز سه‌شنبه منتشر کرد، سرانجام از کریس راک بابت سیلی‌ای که زده بود عذرخواهی کرد.

این بیماری نوعی ریزش بخشی یا تمامی موها در نقطه‌ای از بدن است که بیشتر در سر شایع است. علت این ریزش اختلال در سیستم دفاعی بدن است که به فولیکول‌های مو در سر یا صورت و گاهی در دیگر اندام‌های بدن حمله می‌کند.

گاهی این ریزش به طور دسته دسته از مو است که به طاسی می‌انجامد و گاهی موجب ریزش تنها بخشی از مو می‌شود. گاهی موها دوباره در محل ریزش می‌رویند اما عموما پس از مدتی دوباره می‌ریزند. این بیماری در بین تمام نژادها، گروه‌های اتنیکی و جنسیت‌ها و در هر سنی دیده می‌شود.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. مهرداد می گوید

    ویل اسمیت . سیاه پوس فاشیستی که به شدت طرفدار صهیونیستهاست.
    اگه راست میگه تشرف ببرند توی اون خراب شده اسراییل ببینه باهاش به عنوان شهروند درجه چند برخورد میکنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.